Tidningar och choklad!!

Vissa har det bra och kunde nog inte komma lägligare än idag!



TACK PENDLIS!!! You are the best.....hon förser mig med tidningar förstår ni!! Hur lyxigt är inte det!!!

Jag glömde ju nästan att jag skulle recensera mitt mörka chokladätande!!

Ni minns dom här från i fredags va?

Men detta blev de! Lindt blev de o sen choklad med hallon...nu ska vi testa:-)


Kan säga att den till vänster med hallonsmak till en början smakade vidrigt! Jag rös... av obehag! Men det sjuka var att jag fortsatte äta några bitar till..... helt plötsligt var det jättegott! Låter lite psyco detta men så var det.... Lindt till höger älskade jag ju redan från start! Det som är grejen är att jag nog måste börja med chokladen till vänster om jag ska tycka att den är god, för den till höger smakar på något sätt lite "ONYTTIGARE" om ni förstår vad jag menar!

Nu har jag fått tips om chokladen till vänster fast med pistage smak! Den ska vara galet god.... nu längtar jag till fredag så jag ska få handla den!

Puss

Kommentarer
Postat av: Cian

Vilken LYX!!!Shit att få krypa upp i soffhörnet med ett helt gäng glatta och färggranna tidningar..



Mörk choklad = blööök

(kan bara inte äta...blir som sandpapper i käften)



Pöss sötis



2009-03-02 @ 13:43:28
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Va kul att du uppskattar dem :-) Tänker att du som är hemma mammaledig kanske får någon stund på dagen som du kan götta dig i skvaller o mode.



Och så med några bitar choklad - toppen jue!



Puss på dig.

2009-03-02 @ 22:10:25
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: The johanssons

Pistagen är sååååååååå snuskig !!!!!

2009-03-04 @ 17:54:24
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback