Söndag o snart kväll,idag har vi b

MMS

Söndag o snart kväll,idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har varit helt overkligt trött idag...vädret är grått,klockan framflyttad så man är totalt av banan. Såå...idag äter vi både vanligt godis,kycklinggratäng,cola light,mörk choklad osv. Idag får man....bara för att det är lite trist idag! Här har vi de nya smakerna för min o husbandets upptäcktsfärd i mörk chokladdjungeln. Den till vänster var väldigt god med små flingsalt bitar i...den till höger har jag ätit förr,stark o kryddig minns jag att den va. Ha en mysig söndagkväll,själv ska jag gå en rajd o tända ljus här hemma...


Kommentarer
Postat av: Sofia

ibland är det skönt med såna söndagar också :)

2009-03-29 @ 18:43:45
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Malla

Gumman.. Du behöver vända taskig sovtrend.. Insomningstabletter kan faktiskt vara till stor hjälp. Tro mig! Mitt bästa sen sömnrubbningarna gjorde intåg i mitt liv 100 år sedan..



Jag säger som min doktor.. att inte få sova är tortyr!



Pok



Mallakollaocksåpå5:anbralla

2009-03-29 @ 21:58:56
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Malla.... jag vet. Jag har såna hemma... STILLNOCT eller nåt heter dom. MEN, jag har oxå en väninna som är beroende av dom..hon hallucinerar, hennes gubbe hittar ´henne på¨gården ibland när tabletten gjort sitt.



Så jag vågar fan inte prova... jag är så rädd för sånt där! Töntigt, jag vet.... men jag är sån! Jag läser ju fan biverkningslistan på vanliga alvedon liksom!! Huuuu... töntiga jag!!



KRAM

2009-03-30 @ 18:34:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback