Ser ni vad jag ser? Jag ser UTOMHU

MMS

Ser ni vad jag ser? Jag ser UTOMHUS. Jag ser o andas luft,himmel,sol... Husbandet är ute på tur med mig så jag kommer ut. Jag har inte vart ute sen i söndags. Bara legat i soffan så jag fan har så sjukt ont i ryggen nu. När började man få ont i ryggen av o ligga för mycket? Ja alltså ligga... Inte ligga som några av er snuskisar tänkte på. Jag menar ligga,sådär rakt upp o ner. Minns inte att jag fick ont av det när jag var yngre. Happ,ännu en grej som blir sämre när man blir äldre!


Kommentarer
Postat av: Åsa Thiger

åker,åker och lite mera ÅKER!!!! Var ni ute vid oss och åkte eller!?!! ;) HUUUA säger jag bara!



skönt att du mår lite bättre gumman!

Puss!

2009-03-25 @ 16:33:04
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback