Jag som bara söndagssvamlar litegrand!

Vilken fart det varit på den här helgen, något har hänt nästan hela tiden. Å när jag säger hänt så menar jag att det liksom inte finns någon dötid, utan all tid används till något. Man GÖR något hela tiden.....

Man tittar på TV, man städar, man lagar mat, man åker bil, man tittar på match, man badar, man hälsar på osv. Jag tror att ni förstår vad jag menar. Jag gillar när det händer något hela tiden.... men nu känner jag mig trött. Jag skulle vilja ha lite dötid, ni vet sån tid som nästan är jobbig. Typ som att man är på håret att bli rastlös hela tiden.... men så slås jag av hur mycket jag hatar att va rastlös!!! Är det något som inte går ihop med mig så är det rastlöshet. Jag ser framför mig ett guppande ben, händer som far fram och tillbaka, biter på naglarna, blicken flackar och den känslan är VIDRIG!! Så nu tänker jag bara vara jättenöjd över att helgen inte haft någon dötid!

Känns som jag svävade ut kraftigt hära.... men ni som känner mig minsta lilla genom denna lilla blogg fattar nog.
 
Imorgon får ni ta del av min helg i bilder...... det kommer att innehålla firandet av min pappa som fyllt år och nån videosnutt!

Hörrni för TUSAN GUBBAR (fan så töntigt uttryck egentligen), nu höll jag ju på att glömma en sak!!

JAG PÅMINNER ER!!!!!

MISSA INTE DETTA IKVÄLL KL: 20.00



VARNING UTFÄRDAD!!!!
Om ni (som jag) fött några barn så se till att ta på er en binda eller två, kissvarning i brallan annars!! ;)


Kommentarer
Postat av: Fru P

Är det Mia & Klara du gör reklam för? Syns inget på bilden. Bara en tom ruta... men tji fick vi isf för jag satt bänkad men det var en schlagerintervju istället! Inte så trist förstås men jag hade ju sett fram emot mitt söndagsnöje.

2009-03-15 @ 20:49:07
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

Näää. Nu såg jag. Min dator var bara lite seg. Fan också. Missade det där den här söndagen också :-( Piss, skit o helvete också.

2009-03-15 @ 20:50:56
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback