I LOVE LINDA!!!

OKEJ..... jag tar tillbaka allt ont jag nånsin sagt om försäkringskassan. Jag fick prata med en helt underbar tjej alldeles nyss....

"Välkommen till försäkringskassan det är Linda vad kan jag hjälpa till med?" svarar en jättetrevlig röst.

"Hej, mitt namn är Nina, igår när jag skulle sätta mig och betala räkningarna fick jag se att jag bara fått runt 3 500 kr utbetalt i föräldrapenning. Jag hade ingen aaaning om att jag skulle anmäla på nytt och på nytt. Det är 10 år sen jag födde barn och allt har blivit så mordeniserat sen dess....... jag fattade nog inte hur det funkade" säger jag förfärat. Känner att jag är på gränsen till mundiarré här......

"Hahahahaaaaa..... " skrattar Linda. "Du får skylla på hormonerna, hahahahaa...... det gör jag!" trallar Linda vidare.

"Ingen fara Nina, jag ser här att du nu gjort en ny anmälan...... jag lägger in en ny betalning så får du pengar snart!" säger Linda glatt.

"Ååååååh gud vad snällt" säger jag. "Hur många dagar tror du att det kommer att ta?" frågar jag vidare.

"Om 2 dagar har du pengarna, vi kommer inte för bankens utbetalningsdagar som är 2 dagar!" kvittrar Linda.

"Tack snälla snälla du, nu behöver jag inte ha ont i magen mer" säger jag tacksamt.

"Neeej det behöver du inte.....Tack själv o ha det så fint nu" säger Linda.

Jag gapar fortfarande.... alltså..... det här var över all förväntan. Sen när började tjejer som Linda att arbeta på Försäkringskassan??? Jag har aldrig varit med om nåt liknande....

JAG ÄLSKAR LINDA PÅ FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Phu! vilken tur!

Ibland ska man ha tur oxå :)

När jag såg rubriken så trodde jag du kollat reprisen utav Linda Rosing fniss

2009-03-31 @ 09:04:08
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Åsa Thiger

åh vad skönt att just Linda svarade! Ibland ska man ha tur, köp en trisslott! ;)



Ses sen!

Kraaam!

2009-03-31 @ 09:33:31
Postat av: Agnieszka

Skönt att det ordnnade sig!!!!

2009-03-31 @ 09:43:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har Linda något direktnummer?;-)

Skönt att det ordnade sig!

Kram

2009-03-31 @ 10:28:30
Postat av: pangis

Linda for VD på försäkringskassan!!!

2009-04-01 @ 13:47:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback