Fredag...do i need to say more??

FREDAG SMAKAR GOTT!!

Fru P, din diet metod känns skitabra måste jag börja med att säga. Känner mig liksom tajtare på en gång.... funkar det så? Sen kan ju det här med tajtare definieras till varje person, tajt på mig är när magen inte står ut som ett jehu i 7:e månaden utan bara som om jag vore i 4:e månaden istället.

Aja.... jag tänker fortsätta kämpa på... nåt måste ju funka kan jag tycka.

Snart kanske man är här???

 Eller kanske inte.... usch!

Idag händer väl inte så mycket, lunch på stan med husbandet. Det är ju fredag.... och dessutom så har vi fått barnbidrag idag mina vänner. Hääärligt.... o när man varit så duktig som jag varit och fött tre barn så får man ju faktiskt några tusenlappar! :) Så idag blir det nog lite nytt till grabbarna.... alla tre behöver nya kläder så dom där tusenlapparna försvinner nog lika snabbt!

Hörrni, let´s dance börjar närma sig sitt slut. Vad gör man nu på fredagkvällarna?? HALLÅÅÅÅ värsta fredagsnöjet borta! Huuu...ja jag vet, bonniga som vi är. Men jag o husbandet har gått o blivit såna där svennebanan folk.

Vem tycker ni ska vinna????

MAGNUS "BERGET" SAMUELSSON håller faktiskt jag på. Jag föll pladask när hans fru grät floder över att Magnus äntligen lärt sig bugga!! Hahaha.... hur gulligt o bonnigt var inte det???

HEJJA MANGE!!!



Kommentarer
Postat av: Cian

Hejja Magnus och Annika



Jag bara ääälskar Annika...Skulle jag vara lesbisk skulle jag stöta på henne

och hoppas att hon också skulle vara lesbisk så man slipper få spö



Jag har ju bara klämt ut 1 hörnsoffa så en tusenlapp är vad jag får av staten..Men dom kan nog sättas sprätt på ;)



Ja vad ska man kolla på när Lets Dance är slut??



Ingen aning men 4:an klämmer väl dit Robinson hoppas jag..



Pöss på dej söt





2009-03-20 @ 11:30:48
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Cian

Vad är för diet du pratar om?

Lägg upp så jag också kan bli lite tajt.. :)

2009-03-20 @ 11:31:30
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Pezze

ja du... jag undrar vem av dom kommero bli utröstad..

det blir lite svårt att välja mellan Laila,Magnus o Morgan!!!..

Men tyckte Morgan Alling e bra,men på senaste tiden verkar han ha blivit lite hmmppfff...



o givetvis gillar jag Magnus.. vet ej vad det beror på, men han verkar så stabil o lugn som en filbunke o cool... :D



Laila.. vet jag inte riktigt vad jag ska tycka.. visst dansar hon bra.. men... ;/



får se vad som händer i kväll.. :D

Ja, fredags-kvällarna blir sketatrist igen...

Men har ju sett i ngn kanal att Expedition Robinson ska starta nu snart..

vet ej vilket helg,om det e nu denna helg eller nästa helg..

Men du kanske inte e så intresserad av detta programmet,eller?!?!?!

Postat av: Mattias

Jag tycker Lets Dance är rätt trist men vi kikar ibland ändå av nån anledning :) Ha en trevlig helg!

2009-03-20 @ 20:01:31
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback