Tillbaks från IKEA!

Japp, då har man varit på IKEA. Thedde följde med, den andra grabbewn är på tok för hästtokig för att följa med till IKEA! Thedde märkte att han nog behövdes idag.

Vi for in där då, IKEA bruttorna stod på rad i informationen så att jag lätt kunde fråga vart fan mitt hyllplan var nånstans? Hmm... en praktikant stod bredvid för att lära sig hela konkarongen i informationen. KANON hann jag tänka, this is the right day for that huh????

Mitt tålamod tröt på 2 röda så jag sa snällt att jag återkommer, ska bara käka lite frulle på restaurangen först. Praktikanten som redan var röd av svett tackade och blev nog lite glad att jag skulle återkomma. Vi käkade frulle, eller Thedde käka frulle, jag tog en kopp java. Smaka inget..... jo, lite av kaffesump typ sen smakade det mest suketter och mjölk. God kombo, socker och mjölk, NJA!

Under fikat får jag ett samtal från husbandet.
"Jag tror inte jag vågar komma hem idag, jag har precis läst din blogg!" startar han med. Funkar det med bloggen alltså??? Kommer jag ha en man som flåsar hem direkt efter jobbet idag och smaskar upp allt som behövs för att få klart tro? Kanske rent av bra att ha PMS när man har såna här projekt på gång hemma?? Testa så får ni se om det ger nån effekt?? :)

Efter fikat tillbaka till informationen, samma tjejer stod kvar. Det hade inte hittats något hyllplan, hör på den??? "Ok, vad gör man då"? frågade jag.
"Jaaa, allllttsåååååå... då har den typ försvunnit!" svarar tjejen.
"Försvunnit? Nån har alltså snott den efter oss i kassakön, är det de du menar?" undrar jag.
"Ja allltsåååå..... ja eller nåt. Men vänta lite så kan vi gå bort och kolla vid kassan!" svarade hon.

Jag följde snällt med mot kassan. Plötsligt vänder sig tjejen mot mig och säger att "Du, jag tror att det var jag som städade bort ditt hyllplan, jag hämtar en ny åt dig!"
EEh, ok.... vet inte vad jag ska tro och jag skiter i´t oxå, jag har mitt hyllplan nu! FINE.

Operation datahörna fortskrider, återkommer med bilder när det är klart! Jag har förberett både husband och EX på att nu jävlar ska datahörnan blir klar! BASTA!!

Hahaha, ser ni det framför er???

Husbandet: Flåsar hem efter jobbet. Bildäcken skriker. Han slänger på sig snickarbältet i farten innan han kliver innanför dörren.

Exet: Springer in från parkeringen med borr och plugg i handen.

Jag: Står innanför dörren som brottarBritta med Milobebis på höften, domderar högljutt om var allt ska stå och hur det ska se ut.

Husbandet/Exet: Springer runt som små dvärgar och lyder varje hint.

Jag: Spottar och fräääser.

Nää, kanske inte riktigt så illa.... men dom båda vet fan vem dom har att göra med just idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

oj, oj, oj! Du låter som jag gjorde när jag var gravid... Skulle varken vilja vara husbandet eller ex:et idag. :-)Hoppas du kommer på Plutos avslutning i morgon så vi får höra hur det hela gick!

Kram

2009-06-16 @ 18:02:50
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Olle

Oj shit vad drygt, sånt ska bara inte få hända på ett ställe som IKEA! Men men, kan inte vara lätt för dem nya där..Lär inte vara lite att hålla reda på. Ska säga att jag tycker du har en härlig blogg:) Näpp, nu ska jag plugga igen..Btw, titta filmen från min skola, riktigt sjukt!

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Ha en bra dag

2009-06-16 @ 21:22:58
Postat av: Nina

Elin: När är den? Samma tid som vanligt eller? KRAM



Olle: TACK! Nää man tycker ju synd om de nya men just den här tjejen som följde med mig var ingen praktikant! Gick inte att titta på filmen :(

2009-06-17 @ 07:38:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är samma tid som vanligt. Vid fint väder, vilket det ser ut att bli idag så är vi ute på gården.

Kram

2009-06-17 @ 07:48:30
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback