Shopping

Hemma igen efter en blöt dag på stan!

Det skulle handlas till midsommar, fixas lite till badrummet och så en fika med Sandra och bebis Agnes. Thedde var med hela dagen och har varit en exeplarisk storebror som vanligt! Aaaah vad jag har gjort det bra då 1996 när jag skaffade mig en sååå duktig storebrorsa! Han är GUDOMLIG!

Och såhär glad var han när han igår vann choklad på grönan!



Typsikt nog så började det ju givetvis att regna. WHAT ELSE? Vi bor verkligen i rätt del av världen, fy faaan säger jag bara. Midsommar imorn och jag har haft på mig bikinin 1 jävla gång! Men, å andra sidan kanske nån högre makt tänker på min bikiniångest och låter mig slippa ta på mig skiten under den här sommaren, vad vet jag?!

Aja, man blir ju friskt rufsig i regnet, o Thedde som INTE är en så snäll pojke när det kommer till bilder brände av en när jag stressad kastar in Milobebis i bilen för att undkomma regnet!





När jag och Sandra kommer igång blir det oftast inte så bra. Ja, i plånkan alltså. Vi är exakt likadana när det kommer till shopping och det hela sllutar allt som oftast att vi blir kvar i butikerna alldeles för länge och det är ingen bra kombo! Hon & jag och butik & länge!! NOPE... inte idag heller.

Det blev lite saker till badrummet!



Massa härliga produkter att använda när man njuter av ett bad. Sen en stor korg som jag ska ha rullade härliga handdukar i att rulla in sig i efter det avslappnande badet. MUMS.....

Sen blev det en liten present till husbandet oxå!




Han fick DAVID BECKHAMS parfym. Husbandet köper aldrig parfym till sig själv. Varför undrar jag? Men vafan, säger han, det är ju du som ska gilla den, inte jag! Hahaha.... OK säger jag och så köper jag. Men vi har ungefär samma smak så det kan inte bli så jättefel! Förresten, jag vill ha lite idéer på nya herrdofter. Kom gärna med förslag på er favvodoft till karlar!

Nehepp, nu ska jag käka köttfärsbiffar innan husbandet hungrar ihjäl, han sitter verkligen o väntar på att jag ska bli klar så vi ska ha sällis när vi äter. Såklart vi ska ha sällis, skitatrist å äta själv ju!

Puss på er! Och ha en trevlig fuskfredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fint det blev i erat badrum! Så fint blev det inte här hemma... Men jag behöver komplettera, får väl ta det på nästa shoppingrunda med dig ;-)

Henrik blev ialla fall glad över sina presenter!

Puss o kram!

2009-06-18 @ 22:30:00
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback