R.I.P Michael Jackson!!!



Det är verkligen med stor sorg i hjärtat jag skriver  att en av mina största idoler i livet ikväll dött av en hjärtattack! Han har varit min största IDOL nånsin. Jag köpte biljett till hans konsert i Göteborg nångång på 80 -talet. Mamma tyckte jag var för ung och fick inte åka på konserten, biljetten ligger fortfarande nånstans bland mina minnen från förr.

Hörrni, hur mycket spelar nånting nån roll vad gäller honom mer?

* Att han opererat sönder sig??
* Att han blekt sin hy???
* Att han köpte ett tivoli???

Vad spelar det för roll nu?? Varför bryr man sig om sånt egentligen... o hur mycket kvittar det att han är blekt sig eller vafan han nu gjort nu när han huxflux gått bort?!?! Allvarligt, när det handlar om liv och död i största allmänhet försvinner alla såna här funderingar.

Han kommer i alla fall ALLTID att vara en av mina största idoler EVER!!!

R.I.P Michael, finns ingen, INGEN som kunde dansa, eller göra hits som du!!!

Kommentarer
Postat av: Cian

Jag var inget stort fan av hans musik hårdrockare du vet



Men det var en otrolig talang som gick bort igår...Och han har sin givna plats i musik-historien

brevid Elvis och Beatles



RIP Michael Jackson

2009-06-26 @ 07:08:59
Postat av: emma

rip :(

2009-06-26 @ 10:32:50
URL: http://eklemma.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller helt och hållet med dej.

2009-06-27 @ 21:45:28
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback