Milobebis ska ta spruta.



Idag ska vår Milobebis ta sin 6 månaders spruta. 2 st i varsitt ben. Huuuuuuu..... Jag var där med honom när han var 3 månader och tog den där sprutan, det var så fruktansvärt och jag känner att jag ABSOLUT inte vill vara själv idag när han ska få sina sprutor. Husbandet följer med. Jag minns när Thedde och Elliot fick sina sprutor, det var så hemskt varje gång. Deras pappa jobbade i Stockholm så han kunde aldrig följa med mig när vi tog sprutor. Idag är jag glad för att husbandet jobbar i stan och kan ta sig ifrån jobbet om det behövs.

Håll tummarna för oss kl. 13.00 idag!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Lycka till idag lille Milo :)



Dopmaten o kakbaket låter helt Ok lycka till där med/Kram

2009-06-03 @ 09:08:48
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback