Louboutin, budget eller lyx?



Sorry.... kan inte stoppa mig själv igen! Dessa jävla skor....

Aja, litet litet tips igen då! Att bero på Have2Have så kikade jag på deras outlet. Hittade ett par som påminde väldigt mycket om ett par av ett lite dyrare märke. Det är bara att välja själv. Har man svårt att göra av med alla sina pengar tycker jag ABSOLUT att man ska kosta på sig ett par Louboutin som är så sjukt snygga. Annars kan man köpa ett par som är till för såna som inte har lika svårt att spendera alla pengar man inte har!

Kommentarer
Postat av: Nina

Själv är jag inte så förtjust i skor son blänker så för min del skulle det bli budgetvarianten :)

2009-06-22 @ 17:03:11
URL: http://niini.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaså...nej, det är ju svårt att ha blankt till rätt tillfälle sådär! Det är nog så att de känns lite för fina. Så jag skulle nog med gjort som du! :)

2009-06-22 @ 19:21:32
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback