Fel leverans från NELLY :(



Men det grusades ganska så snabbt! :(



Jag har fått fel skor fast det står rätt på följesedeln! :( Hmmm, då var det sant att det ibland strular med paket från Nelly. Läste det någonstans! Kontaktade dom direkt men det hjälpte inte. Det jag kan göra är att lägga in en ny beställning på de skorna jag hade beställt igen och skicka tillbaka dessa. Jag skulle få tillbaka frakten. Hmm, men hinner dom andra komma till dopet?!?!?!

Det var ju det här jag beställde...



Trosorna var grymma!!! Det var nån som frågade om det. Jag har redan skickat mms till husbandet! :)

Hmmm, nu har jag huvudbry!

Dom skulle passa så bra till min klänning, dom här jag fick....nääää...passar nog inte så bra! :( Nu är jag lite ledsen!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag har sånna trosor med kom jag på när jag kollade bland underkläderna! Sååå sköna trosor! Har oxå en bh till!

Tycker skorna var jättefina iaf!

kramar

2009-06-03 @ 16:53:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Garbo

Tycker skorna va skitsnygga om än fel,trist när dom sänder fel vara och jag e en sån som sällan ens orkar gå tillbaka o returnera...

2009-06-03 @ 17:24:57
Postat av: Tess

Morr, vad tråkigt med skorna, fast dom där var ju jäkligt snygga dock!!

Vet inte vad du ska ha för klänning? Har du visat den här på bloggen?

Hoppas det ordnar sig



Sol till er

2009-06-03 @ 20:40:21
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback