Det försvunna flyget

Goodmorning!

Idag hade vi då inte riktigt lika fint väder som igår, och jag som inte njöt av värmen alls igår. Har nån jäklans konstig sträckning i ryggen så jag är mer eller mindre halvt invalidiserad. Inte kul alls, helst när jag inte vet vad jag gjort. Men jag hoppas att det släpper snart.

Hörrni? Hur läskigt är inte det här med att ett helt jäkla flygplan bara försvunnit? 228 personer befann sig på flight 447 när det bara försvann. Troligen har det blivit träffat utav blixten! Så läskigt. Elen har slagits ut och anhöriga har fått sms meddelanden i form av "Jag älskar dig" och "Jag är rädd". Finns att läsa mer här!





Detta gör ju inte att jag blir MINDRE flygrädd.... brrrrr

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback