Är du lika sugen på en sista minuten som jag??

Ja då var den hemska regninga dagen till ända. Pratar om skolavslutningen, det var ju uppehåll så länge själva avlsutningen höll på tack o lov men senare var det som om himlen öppnade sig och pissade ner oss hela eftermiddagen och kvällen!

Tänk om man hade en liten resebuffert för trist väder, den bufferten skulle eka tom nu och ligga på Fritidsresors konto. Fyyy faaan, det är sällan jag är såhär less på ett väder, men nu är jag fanimig så FED UP på detta!

Ni som kan avvara några tusen spänn och kan åka på onsdag eller torsdag nästa vecka kan ju boka en sista minuten!



Själv så ska jag städa nu! Sen blir det en tur till västerås, husbandet vill ha hantlar! YEEEAH!!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh vore ju underbart att åka iväg... men tyvärr har vi inte råd då vi har köpt hus för flera miljoner..... så våran semester blir när vi flyttar till huset i september!



kramar

2009-06-13 @ 11:24:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Jag är faktiskt inte ett dugg sugen på charter. Ser fram emot en sommar i Sverige (för en gångs skull) och utlandssemester i höst i stället.



Om sommaren bara vill komma nu då!



=)

2009-06-13 @ 16:32:25
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mattias

Vi har pratat massa om att resa men har absolut inte råd så det är bara att gilla läget vilket jag inte kan när jag tycker att det alltid regnar större delen av juni och sen är det sommar en månad och så är allt över :( Lite neg nu men det blir man av det här skitvädret!



Inte känns det bättre heller att vi åkte på solresa i vintras men fick mulet men men :) ha en trevlig helg!

2009-06-13 @ 20:39:21
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Lillis

Ja, fy faaan säger jag också. Det jävla skitvädret tar knäcken på en. Suttit inne och ugglat nu i två dar. Resekatalogen har plockats fram, men bara för att drömma lite. Har svårt att tro att vi skulle ha råd med nåt sånt nu. Men man kan ju alltid önska.

2009-06-14 @ 17:53:06
URL: http://lillan73.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback