Vem är du???




ATT JAG ÄR!!

Ibland funderar jag på vilka det är som läser min blogg. Det är lite roligt för det har kommit fram fler och fler den senaste tiden som berättar att dom läser min blogg men kommenterar aldrig. Å jag som tycker kommentarer är såååå roooligt!!Sen ser jag ju på besöksstatistiken att ni ju är en hel del läsare därute!

Så idag när jag läste min vän Agnieszkas blogg så tänkte jag att jag gör som hon. Jag frågar rakt ut....vilka är ni som läser min blogg! Många av er vet jag ju redan....men det är väldans många jag inte vet nåt om! Så kom igen nu....ge mig det som en  liten sommarpresent, tala om vem just DU är! Jag skulle bli så glad! Även Dig som jag redan vet...skriv Du med!

Det jag skulle vilja veta är:

* Vem ( är du man/kvinna....kanske rentav ditt namn)
* Ålder (jätteintressant att se vilken ålder det är på Dig som läser)
* Bor (i vilken stad, eller län kanske räcker om man vill vara lite anonym!) :)
* Hur länge (har Du stått ut med att läsa min blogg?) :)
* Vad gillar Du att läsa om här på bloggen?

Tack på förhand.

Nu måste jag börja packa på allvar. Husbandet är och hämtar HUSBILEN nu! Imorn åker vi....

PUSS // Niinis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är då inte blyg av mig, så här har du!!

Fanny var namnet..23 år..Bor också här i Enköping..har ingen aaaaning om hur jag hittade din blogg men den föll jag för direkt!! Kanske bara för du också har en liten rackare hemma, och även kämpar med vikt å helvete!! Sen är du väldigt öppen och ärlig..det gillar ja!

så det var lite om mig de..:)

2009-07-14 @ 21:57:00
Postat av: Nina

Tack Fanny! Vad roligt... Har nog kikat in på din blogg den sista tiden! Vad roligt att du fastnat! :-)

2009-07-14 @ 22:25:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja kan ju oxå presentera mig =)

Maria, 27 år, Göteborg

Hittade hit via nån tävlingsblogg, är här inne ett par gånger i veckan. Har själv en liten p åsnart 7 mån och en stor på 4½ år...

2009-07-14 @ 22:26:57
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

mitt namn vet du redan, 24 år är jag och bor liksom dig i Enköping.

Jag hamnade på dig blogg för snart ett år sen har jag för mig...Är fast sen dess och följer dig dagligen, älskar din blogg och ditt sätt att skriva. Du skriver verkligen om allt mellan himmel och jord och på ett så härligt, speciellt sätt som verkligen lockar till att fortsätta läsa! Sen är det så kul att följa dig och din familj då ni verkar vara så underbara personer allihopa, stora som små!



Nu vill jag passa på att önska er en trevlig resa,

kör försiktigt!



Puss o Kram

2009-07-14 @ 22:42:48
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Tjingeling ingifta släkting <3.. vem ja' är vet du ganska väl, men jag skäms inte för mig :)

37 år ung ( fan, vi är verkligen nära 40 snart, Nina ), kusin med husbandet... bor ungefär 2 minuters gångväg ifrån dig.. och nog har jag älskat din blogg från första stund jag hittade den.. jag imponeras av din ärliga och öppna stil.. jag bjuds mer än ofta på ett gott skratt här inne S.



Ha det nu tipptopp på semestern!!

KRAMA er alla ifrån mig

2009-07-15 @ 07:49:49
URL: http://ulrica.org
Postat av: Nina

Hihihi...gud vad kul det här va!!



FORTSÄTT NU!! JA VILL HA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER...



fortsätter packa husbilen

2009-07-15 @ 08:17:10
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: carro

Hej. Carro heter jag. 25 år gammal. hittade din blogg genom bloggtävlingarna och tycker din blogg är så himla rolig! insåg att min sambo Daniel kände Tony för flera år sen. Han är kusin med Tobias Bohlin.

2009-07-15 @ 09:18:54
URL: http://lifeisjust.blogg.se/
Postat av: Heli

Jag kan väl också presentera mig fast du vet vem jag är...Heli heter jag för er andra som läser,37 år, är fd Enköpingsbo - numera Svegbo.

Hittade hit för ett par månader sen och fastnade direkt... du skriver om allt och bjuder verkligen på dig själv! Det gillar jag!

Har själv funderat på att börja blogga om mitt "nya" liv häruppe men det har inte blivit av...kanske kanske till vintern när bebisen tittat ut :-)

Ha en bra semester!

Kram

2009-07-15 @ 09:33:26
Postat av: Oboy

Hej Liisa heter jag är 23år.

Jag bor i Alingsås.

jag har följt din blogg i några månader tycker att du skriver bra saker och sen gör du gudomligt fina tavlor jag Älskar dom...

2009-07-15 @ 10:00:25
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

* Agnieszka heter jag, men det vet du ju redan=)

* Fyllde 22 i april... men måste fortfarande fundera en stund när folk frågar....21 eller 22... står till slut och räknar på fingrarna=)

* Bor i lilla Nyköping, dock så dejtade jag en kille en gång i tiden som bor i Enköping så jag har varit i eran stad!

* Hittade hit när du väntade Milo, sen dess är jag fast! Du är som HIV/Aids... har jag en gång hittat hit är det kört:)

* Jag gillar allt du skriver, gillar settet du skriver på, det du skriver om, bilder och... ja ALLES!!!!!!



Puss Å kram

2009-07-15 @ 10:11:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Kikar in, och hoppas

på att du får en bra dag!



kram, http://esth.blogg.se

2009-07-15 @ 10:56:14
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Nina

Sitter i husbilen och skriver nu.... och bara myyyyyser när jag får läsa om alla! Hihi, nu får jag ansikten på folk jag sitter och skriver till liksom! :)



Roligt oxå att ni skriver vad det är ni gillar med bloggen.



Nu är ni många fler så fortsätt skriva.... väntar otåligt på fler! :)



KRAM... uppdaterar från resan HELA TIDEN!

2009-07-15 @ 11:12:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag läser ju såklart. ^^

Amanda, 27 år boendes i Motala.

Jag har läst din blogg ett halvår kanske? Och jag gillar den precis som den är. Du har med alla bitar tycker jag. Och så bjuder du på dig själv. Det får man pluspoäng för i min värld. ^^

2009-07-15 @ 12:50:54
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej hej Nina!

Det här är Elins syster som kikar in och jag brukar också följa din blogg för den är så galet rolig. Elin tipsade mig om din blogg när du hade en sminktävling och sen dess har jag varit fast. Efter tjejfesten för ett par veckor sedan så är det ännu roligare att läsa bloggen eftersom jag nu har träffat dej och vet att du är lika go och glad i verkligheten...hehe



Iaf 22 år är jag (snart 23) och bor i Eskilstuna med min sambo..



Kram

2009-07-15 @ 15:20:09
URL: http://skosmusen.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag hittade din blogg efter att min syster tipsat om nåt inlägg du skrev när du var gravid om att du kände dig så tjock. Hon tyckte det var passande (och roligt) eftersom jag då hade gått upp 26 kilo (la dessutom på mig fler innan min tjej kom).

Jag har en dotter som är 8 månader och tycker det är roligt att läsa om Milo.

Bor i Västerås är 29 år.

2009-07-15 @ 20:54:31
URL: http://alla3.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag heter Kristina! Är 35 år (huvva, fyllde förra veckan...) och bor i Sollentuna!

Jag hittade till din blogg via din egen länk (i dina inlägg) på Familjeliv under novembermånad! Jag hade själv BF 21/11 och tyckte det var kul att följa nån mer som skulle få barn däromkring! (Min grabb Ture tittade ut den 26/11). Jag fastnade direkt för din blogg för att ditt liv påminde lite om mitt eget med ny karl, tidigare barn (min dotter blir 17 år nu) samt att du skrev på ett tilltalande sätt! Du skriver om de mest banala saker och det blir intressant och kul!! Och så skriver du om alvarliga saker och det berör. Och du skriver om ert liv och dina tankar på ett sätt som gör att man som läsare känner dig (eller känner igen sig själv?)!

Jag gillar nog mest att läsa om ert vardags- och familjeliv!



Ha en skööööön semester!!!!



Kram från mig!

2009-07-15 @ 22:35:37
Postat av: Maria T

Jag har nog nämnt någongång att jag kikat in på din blogg ;) Men för alla andra då så är jag 27 och bor i Enköping, började läsa bloggen strax efter Milo föddes tror jag det va!

Jag älskar att du är så brutalt ärlig!! =) och att du även skriver om en vanlig vardag gör att man lätt kan känna igen sig! Bilderna gör också jätte mkt!

keep up the good work babe!! ;P

2009-07-16 @ 14:43:05
Postat av: Mia K

Fick tips om din blogg - hon sa att den var lite som "Martina Haag" skriver - dvs skitskoj!

Du vet nog vem jag är - Mia K, granne på Vulcan, 35 år. Vilken underhållande blogg! Du är en härlig person! kram

2009-07-16 @ 15:13:36
Postat av: Nina

Nämen...nu rodnar jag ju nästan! VAD GILLIGA ni alla är! Blir så himla himla glad, det känns härligt i hjärtat att ni trivs här på bloggen!



Jag känner att jag nog lyckats förmedla mig själv som person här på bloggen. Det var viktigt för mig känner jag såhär i efterhand, ja alltså att ni uppfattat det så bra. Tänk om ni fått en bild av mig som inte alls stämmer, det hade ju inte vart så kul! :)



Fortsätt gärna, blir så glad varje gång jag ser att nån skrivit en kommentar här!



MASSA KRAMAR och tack snälla ni!

2009-07-16 @ 16:16:36
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hanna 29år & 2-barnsmamma. Kommer från Västerås men bor i Luleå numer med min familj.

Kommer inte ihåg HUR jag hittade din blogg men fastnade för den direkt. Känner igen mig i mkt du skriver och du skriver på ett riktigt härligt sätt. Har nog följt den blogg i snart 1 år tror jag.KOmmer följa den så länge den finns! Du verkar vara en sån himla rolig prick så jag kan bara inte sluta läsa....:-) KRAM!

2009-07-17 @ 22:05:15
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: emma larsson

Jag läser ;D men jag tror att du redan vet det mesta om mig så orkar inte dra allt ;)

2009-07-18 @ 18:57:47
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Isabelle heter jag och bor också i Enköping, 29 år. En dotter som nyss fyllt 1 år!

Hittade din blogg av en slump när jag läste andra bloggar. Din är nog den jag följer bäst och kikar in titt som tätt.



Älskar din blogg och hur öppen och ärlig du är med ditt liv samtidigt som du inte lämnar ut din man och dina tre HÄRLIGA och super söta ungar, alltid med en viss distans och respekt för deras privatliv.



Du verkar vara en fantastisk mamma/fru/vän/syster & dotter som klarar ta mig fasiken ALLT även om vägen inte alltid är spik rak!! Baka bullar och kakor, byta blöjor, uppfostra tre killar, innebandyn, sy kläder och pyssla, bloggen m.m. m.m.

Din blogg är helt enkelt underhållande på bode gott och ont, och taget ur verkligheten utan knussel.



Ta hand om Dig!

2009-07-18 @ 21:57:51
URL: http://nyckelpigansblogg.bloggsida.se/
Postat av: Carin

*Carin (din smink-kompis Annas vän) ;P

*Jag känner mig som en nysketen 20-åring men de säger att jag fyller 31 år iår.

* Bor norr om Sthlm

*Anna berättade att du bloggade så det va inte så längesedan, hur länge HAR du bloggat?

*Jag gillar DIG o dina sköna inlägg och hur härligt knäptt o roligt liv ni har tillsammasn du knoddsen o husbandet. ;)

*Själv tycker jag att jag e så seriös på min blogg nu för tiden, måste sänka nivån lite haha. Mera bajs o kiss och snoppar åt folket!! ;)



Kram från maj till daj..



* Hur länge (har Du stått ut med att läsa min blogg?) :)

* Vad gillar Du att läsa om här på bloggen

2009-07-22 @ 14:22:25
URL: http://tatan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback