Fula ord som rör bak/framstjärtar!

Det florerar ju en del reklam, både på bloggar och i TV för jämnan. Jag har själv haft en här på bloggen, nån salva för analklåda! Hör på den, eller  var det ändtarmsbesvär?? Minns inte nu för nu har jag nån parkbänk som reklam har jag sett.

Det som slår mig är ju hur FULA dessa ord som rör våra underliv är. Det kan vara både bakstjärten och framstjärten och handla om det båda könens fram och  bakstjärtar. Nja, framstjärt på en kille...kanske inte. Men ni hajjar!

Ändtarm = låter ju inte så kul, den ÄR inte så kul heller. Men ett nödvändigt ont!
Ändtarmsbevär = Oh no 
Anal =        Får mig att tänka på kanal, o då låter det inte alls lika illa! Men anal... neee... men den  fungerar som en kanal!
Analklåda = Lika illa där, fula ordet anal och så har den jäveln klåda oxå!
Hemmorojder = Tror att vi snackar det fulaste ordet all times! Alltså, det är ju ett tillstånd från helvetet dessuom eftersom jag hade dom själv när jag fick barn! MY GOD, releeeeaaase me har man lust att sjunga högt när man sitter och baddar röven i badet! AJ som helvetet.... och att de heter hemorrojder gör bara saken sämre och värre!
Klamydia = MÄH...alltså... kla.... ett ord som börjar på kla är aldrig fint! Klaveret låter fult t ex. Klamydia. Det säger sig självt att det betyder nåt otäckt och hemskt! Det har jag dock aldrig drabbats av tack och lov.
Gonorré = Betoning på o:et i början så har vi en rätt lattjo fågel. Men betoning på e:et gör det hela lite hemskare och så låter det i vanlig ordning illa! Det ÄR illa oxå, alla minns väl tischan Sven Melander har i SÄLLSKAPSRESAN! :)
Illaluktande flytningar = Men shit, UÄK!

Nån som har nåt mer?

Kommentarer
Postat av: Husbandet

Flänsost ... Låter smakligt???

2009-07-01 @ 12:41:11
URL: http://www.myspace.com/thegrandmassive
Postat av: Amanda

haha...fem guldstjärnor av fem möjliga för detta inlägget! ^^



2009-07-01 @ 13:03:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej



Vilken rolig blogg jag hittade in på. Här vill jag gärna läsa igen.

Lägger till dig på Bloglovin!



Kram Wojtan

2009-07-01 @ 16:03:27
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: pangis

ha ha ha..ännu ett klassikerinlägg:-)

2009-07-01 @ 22:06:47
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback