Tänderna ploppar fram!



Javisst...kolla in!!!

Såhär fina bissingar hra man fått i lilla munnen!

I söndags ropar husbandet  på mig. Niiiiiiina...kooooom!! Då visar det sig att Milobebis fått BÅDA SINA HÖRNTÄNDER UPPE!!! Alltså... jag vet av erfarenhet att dessa brukar vara bland de tuffaste för en liten att få. Vi har märkt att han haft lite svårt att sova dagtid och att maten inte varit så intressant. Men inget annat.

Kändes som man var värsta rookie morsan när man inte hade märkt att de hade vart på väg. Lilla lilla tussen.... det måste ha varit jobbigt som tusan ju! När jag märkte det så fick han en alvedon direkt och sen sov han 1,5 timme i sträck. Han hade nog lite jobbigt av dom. Dom har vi dock inte lyckats tagit nån fin bild på.... men nån dag så ska jag fan lyckas! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback