Sköna söndag!

Hej alla...

..här sitter jag nu men magen mätt som en gris. Middag hos mamma, tjocka släkten är här och hälsar på nu när mormor är på besök! Jag har ätit som aldrig förr, såhär mätt har jag inte känt mig sen jag var 12 tror jag! :)

Regnet öser ner utanför, ÖÖÖSSEEEEERRRR!! Det är ett fucking skämt! Sveriges väder suuuger totalt just nu!

Aja... skit i det. Jag tänker inte gå utanför dörren, jo en liten bit...till bilen! Nästa anhalt är svärisarna. Vi ska hälsa på lite, dom har inte träffat Milobebis på länge, och då kan man få sig en liten utskällning av svärfar! :)

Sen hem och fortsätta tatuera husbandet. Visar bilder på det sen... (jag o Tabida liksom)!!!

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin i håret e du! :)

Ser några linslusar kika fram därbakom hihi



Ha d gott!

/Garbo

2009-07-13 @ 08:31:06
Postat av: Alexandra

Mäh, snygging va fräsch du är! Du strålar!:-)

Puss

2009-07-13 @ 11:51:54
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback