Poolbad är hääärligt!



Igår var vi hemma hos Sandra med mammagruppen, det blev ett ganska så stort bortfall men huvudsaken att vi är några som ser till att ses! Igår var ju.... inte helt oväntat en av åretsw varmaste dagar! Sandra hade tjackat pool till de små. O där satt dom och plaska om vartannat!



En jättemysig eftermiddag blev det! Glad att jag har så många härliga tjejer i min f.d mammagrupp. Sånt där har man ju hört om, en del hamnar ju bland riktiga ragator som dom inte alls kommer överens med, det gjorde inte jag som tur va!

Nehepp, nu väntar hemmasysslor och förhoppningsvis nåt trevligt umgänge på eftermiddagen! Vi behöver ut i skuggan och gärna där det kanske kan blåsa en yttepytte sekundmeter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt ni såg ut att ha! Synd att inte vi kunde komma! Syns nästa gång!

Kram

2009-07-02 @ 11:19:23
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: ulrica

Det fanns inga mamma-grupper vid någon av mina ungars födelser.. skittråkigt :(. När Denise kom så startade en föräldragrupp men många hoppade av och de som fortsatte träffas efteråt var typ 20 år äldre än mig och hade fått sina små sladdbarn.. det var kanske inte det roligaste när jag själv var 19 och förstagångsmamma :(.

2009-07-02 @ 11:24:02
Postat av: camilla

Så mysigt det var! trist att det blir så länge till nästa date :-(

2009-07-02 @ 16:36:43
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback