MYS



Idag har vi då ÄNTLIGEN haft liiiite bättre väder. Man håller ju på o få spel på vädret som är nu. Snacka om o ångra sig att man klagade en endaste gång på värmen, man måste ju ha vart IDIOT! Aldrig mer klaga på varmt väder säger jag....

Milobebis och jag fick en stund ute på filten. Han kravlade sig ut i gräset och tyckte de va lite obehagligt att vara helt naken på det så han stod på knäna ett tag, såg ut som han skulle krypa en bit men han ångrade sig och la sig på magen igen.

Vi har haft en mysig dag jag och min bebis. Jag har fått lite gjort oxå, det är alltid skönt! Idag har mormor och morfar kommit hem oxå, de blev lite försenade så vi ska snart packa ihop här och åka ut till dom, dom har längtat sönder sig efter barnen! Själv ska jag få träffa min finnmormor som följde med till sverige! Det är nog sådär en 6 år sen jag träffade henne!!! Hon har hunnit bli över 80 bast och är piggelin som en nötkärna..... lite jobbigt och gå och sådär men hon har huvudet på skaft och pelar patians som en gudinna!

Kommentarer
Postat av: Åsa

fiiina ni e...!



Kramar!

2009-07-08 @ 21:33:28
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback