Fredag.. med bilder.... för att mobilbloggen inte funkar...fan!!

Så jäkla tråkigt.... här har man mobilboggat hela dan o inte ett jäkla skit har kommit in! VAFAN!! Varför i helvete funkar det inte ibland??

Får slänga in allt kul nu såhär då istället.....

Börjar med gårdagen...vi hade föräldragruppsträff.... Ja alltså en återträff nu när alla godingar fått sina ungar. Skitkul o träffa alla o höra allas storys om barnafödandet. Sen är det ju ett jäkla kackel för övrigt när ett gäng tjejer får komma samman. En hade fött barn hemma i sängen!!!! Shit, kan ni hajja? Vilken prestation? Det skulle vart jag det.. husbandet skulle inte ha kvar nåt hår på huvudet o hela huset skulle va upp o ner.....2 hade haft kanonförlossningar, en annan hade blviit igångsatt 3 dagar i rad vilket resulterade i lex maria (barnmorskorna anmälde sig själva),  o sen var vi två som födde barn läääänge.

Här har vi två sköningar med bebbar.



Marlousch med sin William!



Sandra med sin Agnes.

Idag har jag promenerat som en jävla tok, fick däcken pumpade av en snäll pappa från igår som fixa så jag fanimig flöööög fram med vagnen!! Shit vilken skillnad... jag har slitit som ett djur på mina promenader ju! :)

Det blev en fika med Åsa o Meja. Kolla in paret!!

MILO med sin brud.......








Sen var det inte fullt lika kul....trött som fasen blev han å det blev dax att promenera hem.



Ikväll blir vi bjudna på käk...det blir tacos. THANK YOU AMEEEN... såå gott! Jag som käkat mig brun på choklad nutrilett hela veckan liksom. Ska bli mumma o få äta ordentligt igen....

Jag har 3 favvosar i Let´s Dance än så länge.

MAGDALENA GRAAF

MÅRTEN (nånting)

VÄRLDENS STARKASTE MAGNUS OXÅ.... o sen kan jag inte låta bli o gilla LAILA BAGGE!!

4 då.....

Puss på er o ha en myyysig fredagkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Pezze

XD hahaha

MORGAN menar du väl!!

den lilla teaterapan te skådisen!! :D



ser att du har haft det bra med kvinnor med barn.. det e ju nog lite skönt att man kan få snacka med kvinnor som typ har gått igenom samma saker som du o kan dela olika tips o erfarenhet, osv.. skönt ju!!!

Eller hur?!?!

Postat av: Madeleine

Vilka sötingar ;-) Hejar oxå på Maggan, Magnus, men även Laila Bagge!! Grym ju :-D

2009-01-25 @ 09:55:12
URL: http://www.muppsan.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback