Uppdatering i Ninis liv!

LITE DITT O DATT I NINIS LIV JUST NU:

* Ett viktigt mål är nått...... under 80 kilo! THANK GOD...det är på väg åt rätt håll!

* På fredag ska jag på after work här! KLÄDTIPS önskas....pleeaaaseeee..... jag har ingen aaaaning om vad man har på sig nuförtiden!!

* Jag promenerar 2 gånger per dag med vagnen.....and MILO loves it!

* Rygg/bäcken börjar kännas bättre...... dock är det inte helt 100 än! Är det nåt som bör kollas upp tro?? Eller har man det så när man pruttat ut en 5 kilos bebis??

* Små små små rutiner börjar börjar vi få i våra liv just nu.... men bara små! Milo hatar säkert rutiner lika mycket som jag..

* MILOS skorv i hårbotten är borta, nu är det bara torsken i munnen som ska elimineras.

* Första besöket på öppna förskolan hägrar..... onsdag gör vi PLUTO (stället heter så) osäkert.... jag o Milo!

* Nu ska jag betala räkningar....NOT SO FUNNY!



Kommentarer
Postat av: Fru P

Skiter man ut en unge, oavsett vikt på bebis, så har man nog lite ont i bäckenet ett tag efter. Du behöver nog bara lite mer tid där hjärtat.



Hur roligt är det med rutiner? Inte alls. Men de är jävligt behövliga...



Pluto heter Fröken Mittens dagis. Antecknar du ner det ;-)

2009-01-27 @ 12:30:07
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va duktig du är som kämpar på med viktminskningen, alltid kul när man ser på vågen att det funkar så man vet att det lönar sig! Promenader är ju så underbart skönt och ännu mysigare med bebbe som njuter i vagnen kan jag tänka!

Hoppas du får det trevligt på after work och utifrån bilderna du brukar visa för oss så ser du alltid lika pigg och fräsch ut så tror inte klädtips behövs!:-) KRAM!!!

2009-01-27 @ 13:01:53
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

FruP: Ja..ellerhur...rutiner vore GÖTT just nu men han bara vill inte! Hahahaha.... PLUTO, antecknat!! :) PUSS



Alex: TACK! Vad snällt av dig... :) Det är jätteskönt med dessa promenader och jag önskar att jag blir sådär galen...typ att man bara måste få promenera varje dag annars blir man tokig! :)



KRAM!

2009-01-27 @ 13:14:04
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback