Knäppkatt!

Mitt i matlagningen.... det blir kycklingpasta till KÖRSLAGET!

Idag har det vart en skön slappardag, vi har vart på stan o fikat... sen fick jag besök av en kompis med dotter som ville titta på Milobebis o lämna present såklart! ;) Tänk om Milo var medveten om mängden presenter han fått sen han tog sitt första andetag i jordelivet?? Då skulle han nog bjuda på ett lende lite oftare.... för vi bara väntar o väntar på att han ska börja le åt oss o inte lampan eller taket! :)

Jag glömde ju att berätta om Åsa o Mickes katt... ni vet paret med den roliga gungan från förra inslaget.
Deras katt e nog inte klok på en fläck. Vi käkade goda chokladmuffins till kaffet... då kommer katten, snor pappret till själva muffinsen o sätter i sig hela jäkla pappret. Sen äter han lite salta pinnar och cashewnötter med barbecue smak!! WHAT???? Har ni hört nå liknande.... ??? Inte kul för den katten att skita ut muffinspapper o barbecue krydda.... det måste svida rejält i kattkrysset det....

Kolla....mitt i pinnätandet!!



Å så lite bilder på Milo oxå......

...här i den dära gungmojängen! :)



Å så en bild från i morse......



Ha en najs lördagkväll.... puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Ida

men GUD vad milo är gullig! Jag dööööööööööööör

2009-01-10 @ 20:08:07
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Pezze

XD

fy fan....

äter deras katt verkligen sånt som matte/husse ger missen?!?!? :O

jösses!!!

Håller nog med dig om det kan svida i röven på missen!! :P

den gungan verkar ok.. skönt o slippa putta på själv hela tiden typ..

så sköter den auto.stolen detta istället!! :D

fiffigt!!

föresten hur gårt det med lille Milos magen!?!?!?

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback