JAG HAR FAN FÅTT MENS!!!!!!

Men HALLÅÅÅÅ..... hur störtskönt är det inte medbarvagnsbio!? Det är ju typ hur coolt som helst...

Vi var väl typ 20 morsor allt som allt.... mysig belysning, lagom ljud o såmassa ungar  morsor. Funka huuuur bra som helst, Milo var typ självaste ljuset... o Åsas Meja likaså!!

Nån frågade om det var här hemma i hålan.... nej nej.... i västerås! Här i ålan får man vara glad att dom har bio överhuvudtaget! ;)

Man fick en goodiebag när man köpte biljetter, efter halva filmen är det paus.... då kan man byta blöja, mata barn, ta sig en kopp kaffe med lite fikabröd till. Bion bjuder på blöjor, mat till bebbe och fika. Huuur najs e inte det?? Detta var då INTE sista gången vi gick på bio!



Nu till nåt tråkigt...

Min kropp måste ju typ va den mest "ha så jävla bråttom o komma igång med mens så vi kan få igång ägglossning göka o bli på smällen igen" kroppen! Ja det e sant.... SEX.... hajjar ni SEX FUCKING VECKOR EFTER FÖRLOSSNING HAR JAG FÅTT MENS!!!!

Händer det ens kan man undra???

Ja mig... mig händer det..o det feeeeeeeetsuuuuuuuuuger! Asså... jag tror att jag nästan förblödit på kuppen. Jag har blödit så tammefan klockerna stannat. Håll i er nu.... en nattbinda gick igenom efter 1 timme. Jag har fått använda binda och plus OB!!

Inte konstigt att man känt sig lite ur gängorna.... ledsen,svullen och lite allmänt less. PM fucking S is back!!! Allvarligt talat.... give me a brake. Hade ju var skönt o slippa ett liiiitet tag till...men nehepp! Nu måste man börja tänka skydd, bindor, OB och hela fadderullan. Nu kan man bli gravid igen.... HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!! Det får bli sexstrejk i annat fall ;)

Håll med om att det e lite stackars mig...

Puss // Bloody Mary

Kommentarer
Postat av: Pezze

åh fan.. dina hormoner måste ha jävligt bråttom...:P

PMS e skit alltså, men att det kan komma sååå mkt?!?! :O:O

kanske det beror på att du har haft det en mkt lång uppehåll pga en bebis i magen under 9 månader.. :S

men vad fan vet jag..

har inga barn, så det e lätt för mig o säga..

hmm..

men hoppas blodflödet dämpar sig nu snart...

Postat av: Ida

men åhhh va underbart med barnvagnsbio! det måste jag kolla in här i sthlm! man kan inte se vilka filmer som går bara :/ antar att de behöver uppdatera hemsidan...



uh, mens är inge skoj! Fick tillbaka min i förra veckan, men då är ju tilde 4 månader också, så det känns ok... men det är ju aldrig skoj med mens. Hoppas din blödning lugnar sig lite, lät verkligen som ett blodbad... :/

2009-01-21 @ 22:07:56
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: pangis

Klart det händer du har ju slutat att amma då kommer mensen som ett brev på posten.. Det räckte att man började dra ner på amningen så vips!! Sorry..back on track:-)

2009-01-21 @ 22:08:36
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Käka järn! eftersom du blöder så mycket det är säkert bara just nu efter Milo och innan livmodern är i fas igen.

Jag blödde som du fast jag har iof sig alltid haft riklig,haft handdukar i sängen blöja ja det är sant! klarade mig inte på nattbinda samt megatampong och ändå vaknat utav blod!!!!

Inge kul,ofräscht och otympligt och jävligt tröttsamt,gick över m spiralen och nu är jag normalblöderska igen när den vill komma så att säga...

Men som sagt käka järn!



/Kram

2009-01-22 @ 08:29:00
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Pezze: Mmmm... första mens efter grav brukar tydligen vara hemsk har jag läst mig till nu... blev ju nästan orolig! :)



Ida: 4 månader låter mer normalt... sexveckor suuger. Men nu har det lugnat sig som tur är...för blodbad var bara förnamnet! USCH!!



Pangis: Men vet du, har läst om tjejer som fått sin mens jättesent fast de inte ammat ens.. hmm... orättvist! :)



Garbo: Jaa..jag klurar på det faktiskt... jag är ju lite känsligså oxå.. ska fasen göra det! KRAM

2009-01-22 @ 09:59:19
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback