FRÅGESTUND!!!

Gomorron....

..... husbandet har ont i armen o bebis är övertrött o vägrar sova. Så här hemma ÄR HUMÖRET PÅ TOPP. Närå, så farligt är det faktiskt inte. Hihi... jag somnade vid sex igår så jag har faktiskt fått sova en del. Sen att jag inte har nåt liv är väl en helt annan sak... jag hinner väl få ett liv sen nångång i alla fall. Nu gäller det att bara hålla huvudet ovanför ytan med sömn så man inte flippar ur. :)

Hörrni... jag har en del unika besökare här på bloggen.... faktiskt närmare 100 varje dag. SKITKUL!! Man hoppas ju att man skriver något intressant någongång så att folk ska vilja besöka min lilla blogg....man är ju inte direkt i nån TOP 3 fight på blogglistor men för mig är 100 skitkul!

Det som är lite trist är att jag känner att jag inte hinner svara på era kommentarer....jag är glad bara jag hinner blogga snabbt nångång varje dag, det finns ju en del naturliga förklaringar till min tidsbrist. Ska dock försöka bättra mig på det.... Därför ska jag göra som de stora bloggerskorna gör. Ha en frågestund. Å om jag inte får en endaste jäkla fråga så har jag ju i alla fall försökt säga förlåt på ett fint sätt..... men självklart skulle det ju va kul om ni ville fråga nåt. Jag svarar så gärna.... ;)



Så shooot.... fråga på!! Hahaha....vem tror jag att jag är...blondinbella???? :) 

Kommentarer
Postat av: Sneakergirl

Hej hej! jag ställer mig först på kö och ställer en fråga: Var säljer du dina saker som du gör?



2009-01-09 @ 11:28:52
Postat av: Malla

Är du inte BlondinBella? ;-)



Pok



Mallatroddedetbralla

2009-01-09 @ 13:25:19
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: carro

Vad fick dig att börja blogga?

2009-01-09 @ 14:28:24
Postat av: Mattias

Min fråga är om du som flerbarns mamma har upplevt någon speciell ålder då det har varit extra extra mysigt att vara förälder? Förstår att det är snudd på omöjligt då alla åldrar har sin charm men...



Fråga nr 2 är om du minns hur vi möttes i cybervärlden första gången? :)

2009-01-09 @ 15:50:22
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Pezze

jag gillar dig o din kille.. trots att jag inte känner er personligen...

tycker ni ser helt enkelt gôa ut... :D

o Milo ser för jäkligt gô ut i sina bulliga kinder o såg filmklippet då du filmade din man som blev tatuerad o då såg jagen glimt av Milo... sött!!!

o har hängt med i ert blogg ett tag o tycker du skriver bra o va dig själv helt enkelt o skriv det du tycker känns bra..m.m...

men.. detta frågan kanske e för personlig..

du avgör om du vill svara på det eller ej...



Var bor ni!?!?

Du behöver inte säga exakt var utan ngn typ: område eller län... :)

oki hare så gött!!

Postat av: Frida

Vad tycker du de e för skillnad att få barn nu o gör tio år sen ? Följer dig varje dag .



18 år o har en 11 månads liten kille :)

Alltå en ungmamma :)

2009-01-09 @ 20:37:08
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: Tessah

hej jag har följt din blogg sen den startades. :)

jag finns på familjeliv, hängde i en spec tråd där vi följde varandra, vet inte om du kommer ihåg? jag är inte aktiv där längre.



har ingen fråga till dig just nu men tänkte att jag lämnar ett avtryck för en gångs skull att man kika här :)



kram ! du har en rolig underhållande blogg som man bara inte vill missa att kika in till :P

2009-01-09 @ 23:41:56
URL: http://tessah.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback