2 dagar i bilder!

Tjohopp.... det är fredag! Som om man bryr sig... en annan har ju fredag hela veckan :). Närå, det känns ju helt klart att nåt är annorlunda... det ligger fredag i luften helt enkelt!

Vad har hänt i mitt liv då...

Jo... fick ett samtal från barnens pappa i förrgår...

"Panik Nina, Elliot har skridsko dag...vi har inga skridskor o jag är i Sthlm o jobbar. Kan du kila ner o köpa ett par?"

Vi var samtidigt rörande överens om att vi måste få fason på ungens minne, han har minne som en guldfisk och är disträ som en politiker med alldels för många beslut att fatta!

Jag o husbandet åkte ner på hans luch och tjackade nya grillor till pojken....
...sen blev det en fiiin hjälm oxå!

Kanske en aningens för liten för husbandet dock.



Hmm.. mer då... jag har självfallet varit på öppna förskolan! Varje onsdag ses jag o mammagruppsgänget! SKithärliga tjejer allihop... vi pratar nog om det mesta, sist halka vi in på sex... ni vet det här med NÄR HADE MAN SEX IGEN EFTER FÖRLOSSNING!? Inga torrbollar i idetta gäng kan jag säga ;)

Milo med kompis Meya



Sen har vi provat att äta lite banangröt! Jag var till BVC, när sköterksan såg Milo och hörde hur vi INTE sover på nätterna beordrade hon gröt och fetare välling redan nu! Han är stor som en 3,5 månaders så det är bara o köra. Han är hungrig ju.... världens bästa BVC Liselotte!!!

Testing banangröt!



Igår var vi i Uppsala, jag o Åsa o våra stjärnor!! Jag letar efter en FLÖÖÖSCH DE LUXE babysitter med vibrator, blinkande lampor och musik! Den fanns inte i Uppsala...den fanns förut i västerås. Så nu måste jag åka dit o se om jag hittar den där?

Milo o Meja i vagnen....mammorna avnjuter en skööön latte macchiato!

LATTEMORSOR..vadå?? Vi???



Hepp..nu susar jag vidare!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: pangis

Ha ha .. Milos min på filmen är obetalbar!:-) Kram och trevlig helg

2009-02-06 @ 10:59:20
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Men har du sett på den va! :D

http://www.marcusbirro.se/bloggen/

2009-02-06 @ 17:47:41
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Johanna Viksell (Pilkka)

Hahahahaha det finns inget som slår deras min när de får smaka på "fast" föda första gången. Kram

2009-02-06 @ 18:43:55
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Pezze

uuhhuhhujj... stackars lille Milo :P

verkar inte gilla o bli matad, banangröten verkar inte smaka så värst gött för den lille ponken!!! :)

men söt e han iallafall.. :D

Postat av: Sandra

haha vad söt han var när han smakade på gröt :) så farligt var det ju inte.. gullig bild på Meya och Milo.. Ses på onsdag! Kramis

2009-02-06 @ 21:26:09
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback