3 FAVVOKÄNDISAR

Jag blev utmanad av Sandra att stapla upp mina 3 favvokändisar. Det var fasen riktigt svårt eftersom jag verkligen gillar rätt många kändisar, för olika saker.

Nu har jag i alla fall klurat ut 3 stycken...som åtminstone ligger väldigt högt bland favvisarna!! Vi börjar med tjejen. Hon har vart med i min blogg tidigare.... och av samma orsak.
FÖR ATT HON E SÅÅÅÅ SNYGG! Vet inte varför jag gillar henne så överdrivet...men ni som
följt TOP MODEL har säkert sett hur ombytlig hennes stil är + att hon bara är så jäkla snygg!
TYRA BANKS




En av världens mest roligaste människor samtidigt som han kan göra roller med mycket tyngd bakom, som "Pursuit of happiness" ! Vill ni bli berörda av en film ska ni se den!! Jag grät floder.... Resten utav hans filmer skulle man ju kunna radda upp om man orkade...men jag tror att de flesta vet.
WILL SMITH




En skådis som verkar ha jäkligt mycket vett innanför pallet. Han beskyddar sin familj från allt vad Hollywood hysterin innebär...... till tänderna. Det kan jag faktiskt tycka är vettigt.....med knåddar o allt.  Han bor inte ens i USA utan har valt att leva skyddat...(eeeh rätta mig om jag har fel) i Frankrike!. Hans roll i "Pirates of the Caribbean" är helt sjukt grym!! WOW säger jag bara.... galet bra. Jag som inte ens brukar gilla såna filmer var helt såld efteråt. Såå cool snubbe detta.
JOHNNY DEPP



Så vare med det... sov gott... nu har min Milobebis precis somnat för natten, då gör jag oxå det! Puss

Kommentarer
Postat av: Garbo

Åh Jonny Depp lustans suck och gärna i piratutstyrsel (blev ju lite kinky el why not ;)



Tack! nu kommer jag drömma sött :D

2009-02-18 @ 21:24:20
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fniss jajemen...dröm sött! :)

2009-02-18 @ 21:40:57
Postat av: Nina

...ja det var jag då..som skrev det förra :)

2009-02-18 @ 21:41:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Jag tycker Depp o Smith är grymma men är inte så hemma på Tyra...



2009-02-19 @ 09:17:42
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Pezze

Ahh.. willsmith tycvkerjag har blvit en bättre skådis nu för tiden än för någraå rsedan o jag trroor absolut det har med hans erfarenhet o vara med i branschen så länge o lärt sig en o annat om hur man agerar osv..

det gäller alla skådisar som varit med i branschen mkt länge..

en sketastor applåd te dom...



o jag tycker oxå Johhny Depp e bra.. han vågar sticka ut o välja olika udda roller som han gillar o göra..

inte göra såna stora massfilmer,osv...

I den nyare inlägg du skrev om Meryl Streep så e hon oxå bra.. :)

En film som jag har sett o fastnat i huvudet sen jag var yngre, det e "mitt Afrika" med Robert Redford :D

själv har jag sketasvårt o välja vilket skådis som e mitt favvo...

men just nu för tillfälle e det nog Shia LaBeouf, hans spelar så bra o verkligt i Transformer & Disturb(glömt hur det stavas)

nä nog med tjafs nu.. hare gôtt..

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback