En trött mamma här....

Gomorron....

...aaah... jag är såååå jäkla trött så nu har tomtarna tammefasen byggt bo på mina ögonlock!

Antar att dessa nätter börjar ta ut sin rätt.... jag har plötsligt fått lite svårt att somna om när jag väl får efter diverse matning m.m. Det är väl så att man känner sig smått stressad att somna om när han väl somnar. Annars så har den "fetare" vällingen gjort susen. Han äter ca var tredje timme nu istället för varje, detta har pågått i 2 nätter nu så jag ööööööööööööööönskar att det håller i sig!

Skitsamma.... orkar inte ens gnälla om min trötthet längre, än mindre orkar ni höra om den! Kul trött blogg liksom.....

Aja, vad ska man hitta på nu på lördag....det är ju alla hjärtan dag!

Tips till 2 övertrötta småbarnsföräldrar emottages GÄRNA!! Vi själva orkar inte tänka.....
Ha i tanken att de 2 andra är hos oss denna vecka. Kom igen nu allihopa...överrös mig!

Så länge kan ni få kolla lite bilder. Jag har lekt med kameran.... o Milo!






Hann med en fika i lördags med kompis bea o hennes ungar.... sååå vackra tjejer har hon!!!

Tilla o Wilma



Mamma Bea... en vän sen vääääldigt långt tillbaka i tiden, en av mina bästa!!!




Ni som alltid är så snälla o säger att jag ser så pigg o fräsch ut.... EAT THIS!!! Milo ser ut o ha bubbelfest.....



Puss på er från trötta mamman Nina

Kommentarer
Postat av: ulrica

Åh, jag önskar jag kunde komma med nåt kul inför lördagen... hos oss blir det nog bara så att jag lagar något gott till lunch åt dom andra och köper något smaskigt till fika ( själv äter jag ju bara soppa ). Sen på kvällen blir det tacobuffé och schlagerkväll med ett gäng kompisar.



För mig blir det en tuff men säkert jättemysig dag!

2009-02-09 @ 09:55:28
URL: http://ulrica.org
Postat av: Agnieszka

Vi har en förkyld liten Elton här hemma som inte vill sova nu när han är täppt i näsan.... så inatt var det inte många timmar... och samma sak igår natt.....

kram

2009-02-09 @ 10:10:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Garbo

Klart som sjutton det sliter att inte få sova,dom suger musten ur en dom små liven.

Tänk inte så mkt på hur du ser ut,du ser bra ut oavsett smink el inte,och trött blir man om man inte får sova ut.



/Kram

Jag ska ut på nätet o kolla efter hjärtanspresent nu :)

2009-02-09 @ 10:20:31
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Asså... din lilleman. Kolla in första bilden. I am dying here... Vill klämma sönder honom ;-)



Puss.

2009-02-09 @ 11:37:20
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: pangis

Det finns ingen annan han kan sova hos en natt så ni får sova ut.. Så här kan du inte ha det.. F.ö är han sötast av söta!

2009-02-09 @ 14:03:26
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

Ulle: Shit..du e sjukt duktig måste jag säga! Hejja hejja!



A: Åh stackars er, vet precis vad ni går igenom, kämpa på!



Garbo: Nejdå..jag tänke inte så mycket på hur jag ser ut, bara ibland... idag orkar jag inte i a f! ;)



FruP: TACK, visst vill man? Hihii...



Pangis: Det börjar väl luta åt att kanske mamsing tar honom en natt snart.... annars så har jag o husbandet kommit överens om en sömnplan nu. Tack för omtanken...

2009-02-09 @ 14:22:41
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Pezze

tyvärr kan jag inte komma på ngt bra tips om vad ni kan görap å alla hjärtans dag,

men tror ni ska göra som PANGISEN sa...

Att låta honom sova hos ngn, så ni får ta hand om er själva/varandra just den dagen o natten!!! :)

Postat av: syster

du är alltid fin hur trött du än är!

2009-02-10 @ 19:43:47
Postat av: Alexandra

Alltså den där lille Milo, man vill ju bara gosa gosa gosa ! Han är såå söööt!

2009-02-11 @ 15:14:51
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback