ROFFE 70 år

Jaha, då var det söndag igen och jag känner mig totalt urlakad. Det har vart en hektisk helg med julbord i fredags och så hade vi glöggmys här hemma med lite vänner igår kväll. Inte mycket sömn med andra ord....men det har vart jättetrevligt alltihop. Jag gjorde INTE bort mig i fredags... ja alltså på julbordet. Jag har ju lyckats bli så packad och få lämna tidigare förut så jag är alltid lite nervös för dessa julbord. Men den gågnen det hände bjöd chefens fru på nåt grönt RÄVGIFT som jag inte pallade och ballade ur av.

Nåväl....Idag åker vi allihop till Strängnäs på 70 årsfirande. Det är exet kexets pappa, barnens farfar som fyller år. Vi är bjudna och det ska bli trevligt att få åka och hälsa på lite. Vi ses ju regelbundet då barnen fyller år, midsommar och lite då och då för en fika. Jag tycker det är kanon att vi fortfarande håller kontakten, dom är ju mina barns farmor och farfar, och husbandet är så omtyckt av alla så inget är några problem. Så JÄKLA SKÖNT! 

Vi har inte köpt nån present än.... SVÄLJ!! Vad i fåglarna köper man till nån som fyller 70 år???




Kommentarer
Postat av: Garbo

Jag tycker det är toppen att ni kan umgås sådär fortfarande,allt blir så mycket enklare då.

Kram

2009-12-20 @ 14:29:57
Postat av: Nina

Det ÄR jättetoppen verkligen!! ;)

2009-12-21 @ 07:23:07
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback