Kan inte hålla käften längre!

Jag har tänkt att hålla det utanför min blogg (eftersom det skrivs metervis av detta just nu) men nu bara måste jag!!

FLYTTA ELIIIIN, FLYYYYYYTTTAAAA FÖR FAAAAAAAAAAAAAN!! Hon är gift med en sexmissbrukare "as far as i´m concearned". Det sägs att de ska försöka lappa ihop sitt förhållande för barnens skull. WELL, det enda det ger är en förkrossad mamma som aldrig mer kommer kunna lita på pappa, än mindre kunna njuta av sex för att hon alltid känner sig värdelös. Det kommer att ge två zombie föräldrar som utåt sett ler men som invändigt mår skit. Det kommer att finnas så mycket besvikelse, äckel, misstro, VARFÖR känslor och vanmakt så varför i helvete ens försöka?


 Sorgligt... jäääkligt sorgligt! Så offentliga personer och så uppdagas något sånt här.... sorgligt....


Kommentarer
Postat av: Eva

hej

tack för din kommentar-ja handflatemetoden är ätt man äter det osm ryms i den kött,fisk,fågel,och sen i den andra pasta,ris,potatis,och sen i båda händerna all sallad och grönsaker.

men duuu hur lång är du då??

kram

2009-12-11 @ 08:48:28
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Håller helt med,otrohet är aldrig Ok i synnerhet när det gäller MER än ett snedsteg efter lite svaj i förhållandet,detta e megastuff!



Försöker sätta mig in i hur man skulle försöka lappa ihop men tilliten e förstörd ju!

Skulle man ha svajjigt förhållande o försöka men ändå inte lyckas o hamna i säng för en kväll kan man nog komma över detta om man väljer att försöka igen men systematiskt dra över olika o se det som en sport oh no!

Den grabben hade gjort sitt sista hole in 1 om han hade levt m mig! :/

2009-12-11 @ 09:41:07
Postat av: Nina

Garbo: DÄR fick du till det Garbo, hole in one! ;) Ja, ellerhur... känns som att man är rätt dum i hela huvet när man knullar på allt man kan komma åt när man är 1)känd som fan, 2) Gift, 3) Har barn.... snark för han! HUUU!

2009-12-11 @ 10:18:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn Crocs Offroad i dagens lucka i min Julkalender

Det är helt sjukt... :(

2009-12-11 @ 11:13:42
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Nina

Visst är det... suck. MEN..det som är lite obehagligt är ju att rätt många som INTE legat med honom kliver fram och rider på vågen liksom. Får lite publicitet och tjänar på det. Det är nästan lika illa för tusan! :(

2009-12-11 @ 11:20:18
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback