Julklapp till Dig själv kanske??

Kika in på www.have2have.se ifall du nu skulle vara lite sugen på en liten julklapp till Dig själv, eller kanske nån annan. Dom har riktigt schyssta skor... av ALLA de slag. Beställer man innan den 18:e december så får man paketet till jul. Det kan ju ligga ett paket under granen som det står "God Jul Nina önskar tomten" på. Hm, sen rycker man bara på axlarna och undrar vem i helvete som skickat det här paketet egentligen.

Psst: Gratis frakt när man handlar över 300 kr! (Och om nån på have2have ser den här reklamen så kan jag tänka mig dom högre stövletterna i svart och nitar i julklapp!!)








Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag vill ha dom höga kängorna.. men det finns inte en chans att mina vader får plats :)

2009-12-17 @ 11:23:52
Postat av: Fru P

De där Dr Martens kängorna har jag redan :-) Fick dem i present av en fin kille för inte länge sen. Jag = asglad o asstolt o använder dom JÄMT.

2009-12-17 @ 17:18:09
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Fru P

Fast nu såg jag att det inte var Dr Martens du visade. Men typ såna då ;-)

2009-12-17 @ 17:18:46
Postat av: Nina

Visst är dom snygga dom höga kängorna?! Jag tyckte dom påminde mycket om Dr Martens kängorna men ganska så mycket billigare är dom. Ifall man nu inte är värd ett par riktiga DR Martens!

2009-12-18 @ 09:39:23
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback