Pulkaåkning

Jaha, då är vi hemma i den härliga värmen igen. Vi har badat, ätit spaghetti & köttfärssås, läst lite bok och nu ska jag snart göra en ananaspaj, några kompisar kommer över på en fika. Det är detta som är så mysigt med att vara ledig, spontanbesök av vänner och inga måsten eller tider.

Alltså, hade jag vetat hur kallt det var i backen så hade vi nog avstått. Det blev en blixtvisit eftersom Milobebis ju inte varit helkry, dock lite förkylning kvar bara men ändå. Han fick åka några åk med mamma på tefatet. Han tycker det är jättekul...mamma med. Sen fick jag testa att åka bob.... SCHEISSE... jag hade totalt glömt hur jäkla läskigt det är. Det går ju för fan ASFORT. Jag var en fegis som bromsa enligt ungarna men det hade kanske varit synd om man legat i gipsvagga på självaste nyårsafton tycker jag. Dessutom hade jag några minuter innan brassat ner på ett utav tefaten och höll nästan på att bli överkörd av en postbil... sååå långt gick mitt tefat.








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback