FEST

Helgen då....

..... det har varit fest och sedan har en STOR GREJ hänt i familjen!

Maria, min bästaste Maria kom över i lördags vid lunch. Innan det så sminkade jag en blivande fru. En 60 årig blivande fru....hon blev så hima fiiin! Hoppas de fick en alldeles underbar dag! Husbandet var på svensexa så han blev borta från tidig morgon. Elliot fick hjälpa till med Milobebis under sminkningen och håruppsättningen, han var jätteduktig.

Sen blev det att göra sig i ordning i kaos, en övertrött Milobebis och en Elliot som inte tycker om att sova borta. Det blir mycket psyksnack kan ni ju haja! Medan man står o sminkar sig, blåser håret, klär på sig har jag en vankande Elliot efter mig som behöver pepptalk! Huuu.... till slut kom vi iväg, på vägen skulle det hyras film och köpas snacks.

Finally förfest:



Ser ni skorna.... undra tro om dessa är de nya clubskorna. 3 bruttor hade i alla fall liadana skor! :)

Bandet som spelade på festen heter, hmmm.... undra om jag minns rätt nu, ON HALE ICE. Sångaren i bandet har spelat gitarr med PUMPBOLAGET i alla år. Riktigt bra drag på dom tycker jag.






Vi var lite slitna i söndags men inte så jättefarligt. Vi fick en hel del uträttat, det får man inte när män är FÖR sliten. Vi har vart och köpt foder till våra fönster. Vi har inga foder runt fönstrena på utsidan, det ser förjävligt ut har vi tyckt länge länge men nu tog vi tag i det, direkt när husbandet börjar sin semester. Förresten så är han lite sjuk idag, så ni kan ju tänka er hur synd det är om honom?

Berättar om den stora händelsen i nästa inlägg. Elliot behöver hjälp med matsäckspackning...han ska till stallet.

Kommentarer
Postat av: Fru P

Åh! Kul med feka!!!! Det var du värd älsklingen. O snygg är du fortfarande :-)

2009-08-03 @ 10:55:20
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Åh vad nyfiken jag blir på den stora nyheten! Så nyfiken att jag nästan kissar på mig!



Eller okej då, jag var faktiskt kissenödig redan innan jag läste att du hade en nyhet. Men ändå, nyfiken är jag! =D

2009-08-03 @ 14:21:46
URL: http://www.PetramedAochE.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback