Städa själen!

PROJEKT FÖRVARING pågår här hemma!

* JAG HAAAAAAAAAAAAAAAATAR ATT JAG INTE HAR ETT FUCKING STÄDSKÅP! Nu ska det fixas.... Den där jävla dammsugaren ligger och släpar överallt, strykjärnet i ett skåp i köket. Ja ni hör ju...FULT OCH OPRAKTISKT! Husbandet står i detta nu och gör om hallen lite.... återkommer med det färdiga resultatet sen!

* JAG HAAAAAAAAAAAAAAATAR ATT JAG INTE HAR ORDNING I MIN GARDEROB! Nu ska det fixas... nån dag längre fram här ska jag få en WALK-IN-CLOSET. Ja alltså.... ni vet en sån som är ordninggjord. Sen att det inte är så jäkla stor är en annan femma! Bara det är ORDNING!!!!!!!!

Jag låg och predikade för husbandet i morse om att man städar själen när man har ordning i sina skåp, lådor och garderober. Han måste trott att jag knarkat igen... men alltså, jag städade 2 katastrof lådor igår. Direkt så kände jag att en del av själen blev städad..... Så påtänd eller inte! SKÖNT är det när det är ORDNING!!

Inte sant???

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Å jag förstår precis hur du menar! Det blir som en inre stress som alltid finns där, hur mycket man än städar och fejar så allt är fint "ytligt" så kan man inte njuta och koppla av ändå.

Det är härligt med storrensningar, ordning och reda både i skåp, lådor och självklart i hemmet i övrigt. Då mår jag bra i själen;-)ha en bra dag gumman!

2009-08-13 @ 12:27:03
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback