Krig i bloggvärlden, Katrin V.S Marie!

Nåväl, tills jag fått ordning på allt vad datorer och bilder heter så kan ni ju läsa lite i bloggvärlden, det är minst sagt HETT där just nu!!!

Först så skriver Katrin Zytomierska ett inlägg om nån siliconbrutta som vill stämma nån för att bilder hon varit med på använts till annat. Katrin går i taket och skriver ett inlägg om det här. Marie Plosjö i sin tur blir lack över vad Katrin skirver och skriver om det i sin blogg!

Ok, där måste då Katrin Zytomierska då ha ruttnat ur totalt med tanke på det här inlägget!

I think it´s war!! Katrin and Marie W-A-R!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, jösses. Bloggkrig är det väl både till höger och änster tycker jag. ^^



Hur blev det med datorn du vann. Får du den ändå nu när mammabloggarna är nere?

Jag tänkte på dig då när jag såg att sidan ligger nere... :o/

2009-08-10 @ 12:13:37
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallå!



Jajjemen, jag har mejlats med dom på mammabloggarna och jag har vunnit datorn. Alla priser skulle delas ut till alla vinnare så där hade vi kanske tur, men vet du? Jag hade inte blivit förvånad om jag loosat den...det är mitt vanlig flyt det! :)

2009-08-10 @ 12:25:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback