Fy fan, igår skrattade jag så tårarna rann....

.....när jag hörde om bruden som gått fram till en gitarrist i ett coverband och önskat en låt!

Hon vinkade på gitarristen och sa att hon ville höra en skitbra låt!

"Okej" svarade gitarristen, "vilken är det du vill höra?"

"Kitalai vill jag höra" svarade bruttan!

"Kitalai???" undrade gitarristen, "vilken låt är det, aldrig hört talas om?"

"MÄH, Kitalai" svarar bruttan lite irriterat eftersom gitarristen inte kände igen låten!

"Kan du nynna poå låten?" undrade gitarristen.

"Kitalai kitalai kitalai kitalai, kitalaaaaailaaaikit laaaaaiiikit ooooohhh, rockin´ all over the woooorld!" nynnade bruttan!!!!

Ni kanske har hört den, det är Status Quo som gör låten och den heter Rockin all over the world! Den går såhär: I like it, i like it, i like it, i like, i liiiiike it lliiiike it, oooohhh...rockin´all over the world!! Lite skillnad... Jag har inte skrattat så in i helvete mycket på länge ska jag säga er..... SHIT!!!

Kommentarer
Postat av: Cian

Hahahahaha



2009-08-06 @ 10:02:31
URL: http://sanctalucia.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback