Man undrar varför...

Mina tårar rinner ner för mina kinder.... jag läser om lilla Victor. I morse lämnade han jordelivet.... efter bara 1,5 år..... han drabbades av cancer och fick inte vårdas hemma den sista tiden så hans föräldrar har bott på akademiska sjukhuset i 8 månader. För i vår f**t kommun tillåts inte hemvård för barn under 18 år. QUE??

I morse orkade inte Victor mer..... han fick somna in!




Finns en fond om man vill hjälpa..... klicka här då!

Mina tankar går till lille Victors nära o kära idag...... vila i frid lilla Victor. Lev utan massa ont i nangilima!!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Nä usch... peppar peppar ta i trä... man tänker på sina egna småglin...

2009-04-15 @ 08:07:49
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ja! man kan fråga sig varför???

varför drabbas så små av cancer varför????

Javisst gråter man usch...

2009-04-15 @ 08:18:57
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback