Finnpappor!

Men WOW vad kul att så många ville vara med o tävla om lite smink!!! Vilken tur att jag har litegrand kvar så jag kan göra sån här tävling nån gång till!!

Jaha, hur har vi det här hemma då? Jovars, efter jobbet igår så kräktes även husbandet rakt ut så nu känns det sådär "YES...... fan va gött allting är" här hemma! SNARK! Han klampade upp på övervåningen i 180 o så hörde man ett sånt där häääärligt "HUUUUUÖÖÖÖÖHHHHH" vrål. Dessutom tror jag att Milobebisen håller på att bli lite förkyld oxå, han var hopplös inatt och så känner jag riktigt inte igen honom just nu, antingen är det förberedelse för dessa gaddar eller så kanske han inte heller kommer undan när det gäller alla sjukdomar som härjar i vårt hem. Stackars min bebis. Ska det verkligen vara så att ALLTING kommer samtidigt? Det är väl inte så schysst?

Själv så är jag inte riktigt bra än, magen gör revolt så fort jag äter och ser till att tömma sig fort fort. Tydligen så ska denna magsjukan vara av den sega sorten. Hörde oxå att pappa insjuknade igår på jobbet och ÅKTE HEM!!! Och ni som inte vet hur finngubbar fungerar så kommer här en liten förklaring.

1) Finngubbar åker inte hem från jobbet i första taget. Okej, om en hand eller en arm trillar av kanske.
2) Finngubbar besöker ogärna doktorn. Kanske om en benpipa sticker ut lite besvärande från låret. 
3) Finngubbar blir aldrig sjuka. Huvudet hettar i 40 grader, snoken rinner, rösten är borta och dessutom så frossar, skakar alla lemmar....men man åker fan inte hem från jobbet eller ens erkänner att man skulle vara något som förkyld.

Så hörrni, min pappa måste ha vart risig som fan igår. ;)

Nehej... nu ska jag försöka äta nåt litet igen. Få se om magen tillåter nånting att stanna idag.

En liten bild på bland det vackraste som finns ska ni få, nån som inte håller med? :)


Kommentarer
Postat av: Cian

man vill liksom pussa skärmen



Vilding har ju stl 30 så hans fötter är inte så söta längre...



Krya på er nu och jag håller tummarna att Milo slipper det värsta



KRAM

2009-04-16 @ 10:33:52
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Krya på er KRAMAR till er, fasiken att alla ska behöva drabbas. Hoppas Milo klarar sig iallafall.



Urmysig bild, är väl ända gången i livet ens fötter är gulliga och som folk dessutom vill gosa och fota frivilligt;-)

2009-04-16 @ 10:35:35
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

Cia: oj, 30 redan?? Ja, alltså thedde har 39...vart tog hans bebisfötter vägen?? :) TACK GUMMAN!! KRAM



Alexandra: TACK gumman, jag hoppas oxå att han klarar sig. Ja man får passa på o njuta av dom små gossepluttsfötterna nu.... som sagt snart har han storlek 42! :) KRAM

2009-04-16 @ 10:53:09
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell (Pilkka)

Haha så mitt i prick angående våra finnpappor :)

2009-04-16 @ 11:02:06
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Nova är magsjuk nu oxå... ush...

Hoppas vi alla blir friska snart... inte kul att sitta inne när det är så fruktansvärt fint väder ute!

kramar

2009-04-16 @ 14:58:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Åsa Thiger

ååhhh så söta! vacker bild!



hoppas milograbben klarar sig..



kram!

2009-04-16 @ 15:12:13
Postat av: Pezze

mmmmmyysiga fötter milo har :D



men usch för magsjuka :S



not nice..

hoppas Milobebisen klara sig undan detta.. annars får du proppsa i honom lite par vitpeppar"kulor"

(men frågan e om det e så bra för bebisar?) :S

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback