Discoparet





Javisst, vi är som sagt förmodligen inte kloka när vi är ute och går med en bebis kl halv sju en lördagmorgon. Men han vaknar kl 5 så det skulle ju vara som en morgonpromenad kl 8 om han vaknade halv sju. Ja ni hajjar poängen va? :)

Skönt var det men det värker i mina fogar och i mina höfter, dom är nog inte vana med så hård powerwalk så tidigt på morgonen kanske. Men men, inget stoppar mig nu. Så är det.

Hörrni, igår kväll hade Elliots klass disco!! Det var ett laddat litet par här igår eftermiddag. Elliot hade fixat så att makeup mamma skulle sminka kompisen Charlotte. Elliot, som är en modern pojke, ville ha lite puder. Lite brunt puder. Så det fick han. Titta så fina dom blev:



Jaha, idag är det kanonväder här hos oss så vi kommer nog att försöka njuta av det så mycket som möjligt. Härligt att husbandet är ledigt oxå!

Kom ihåg att anmäla dig till sminktävlingen här nedan oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härliga par! Vad duktiga ni är som powerwalkar så tidigt en lördagsmorgon!

2009-04-25 @ 10:27:16
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback