Utemöbeldax!

Japp, igår blev det lite fattig med inlägg.... det va så underbart väder hela dagen. Började med en liten tripp till Lilla Tottes hår och min kompis Linus.

Vet ni vad jag har gjort???

Jag har förlängt ögonfransarna..... hihiii..... tänkte visa en bild på det sen. Det är verkligen skillnad och en super rolig boost att göra såhär när man liksom inte kan hålla på o shoppa kläder förrän man kanske gått ner några kilon till. :)

Efter det kom min andra kompis Sarah o sen var vi ute på en ljuvlig promenad i 2 timmar.... hur skönt som helst!! Sen blev det lunch på stan, skjutsa lite ungar o sen hem o plocka lite.

Hörrni, nu när det är så härligt väder så är jag sååå sugen på nya utemöbler. Har kollat lite på nätet och hittat en sida med utemöbler jag vill ha..... titta så mycket fint!!



Allt det här (och mycket annat) hittar ni här! Det heter 24sevenliving......

Jag kommer nog att beställa de här köksmöblerna därifrån:

 Men det är ett större bord som är 220 cm långt och har sex stolar!!

Ååååh.... tänk om man var gjord av pengar eller åtminstone hade ett byxor som han i "pojken med guldbyxorna".


Kommentarer
Postat av: Katarina & Neo

Hittade hit av en slump och lämnar en liten kommentar :)



Vilken superfina utemöbler!

2009-04-07 @ 13:43:53
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: pangis

Hur gör man det??? Give me information tack

2009-04-07 @ 14:40:11
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback