Milobebis rekord!


Hörrni.... MILOBEBIS slog rekord inatt!!!

Trumvirveeeeeellllll....tamdadaaaaa!

Han somnade kl 20.00 igår kväll, vaknade 00.30 och åt 190 ml välling. Somnade om direkt och vaknade kl 05.00 i morse!! JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....HAN VAKNADE BARA 1 GÅNG INATT!!

Jag är i en liten chock fortfarande, när jag vaknade av mig själv kl halv 5 så såg jag att det började ljusna ute. WHAT?? Hörde att han andades därborta i sin säng. Jag kunde ju inte somna om efter det här utan låg med ett fånigt flin på mina läppar och förundrades över att ha vaknat av mig själv, att min bebis äntligen sovit ordentligt en natt. Herregud vilken känsla!

Nu somnade han igen kl 7 och sover fortfarande, jag skulle kunna somna om med honom kanske men man vet aldrig hur lång den här luren blir. Sen blir jag så konstig när jag somnar om, när jag vaknar känner jag mig nästan sådär bakis och illamående. Det orkar jag inte med idag. Jag får va lite trött eftersom jag vaknat halv 5, SKITSAMMA!!!

MIN BEBIS HAR BARA VAKNAT 1 GÅNG INATT!!!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Yihoooo! :)

Skönt och säkert snopet hahaha

ja det vänder rytmen o nu har han säkert hittat rätt den lille guben.

/Kram

2009-04-21 @ 08:35:47
Postat av: Maria T

Tjohooooo, va sköööönt!! Det var väl på tiden?! Hoppas det håller i sig nu!

Heja Milo!! =)



//Maria (premiärkommentar =P )

2009-04-21 @ 08:39:15
Postat av: Nina

Garbo: Ja det var snopet, helst när man såg att persiennerna började släppa in ljuset. Svälj, först blir man ju alltid lite rädd men sen överlycklig! :) KRAAM



Maria: Välkommen med din första kommentar, fortsätt gärna! Ja, nu hoppas jag att det håller i sig, då kommer jag att bli en av de lyckligaste mammor! :)

2009-04-21 @ 08:47:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Husbandet

ZzzzZzZzzzzzzzzzz.. Aaaahhhhh.. skönt.

2009-04-21 @ 09:11:37
Postat av: Åsa Thiger

vad skönt för er, äntligen! :) duktig Milo!



ha en bra dag!



Kramar!

2009-04-21 @ 09:21:14
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Malla

Härligt!



GRATTIS!!



Pok



Mallaharffvissamardrömmaromvaknätterbralla

2009-04-21 @ 21:28:05
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Fru P

Åh va skönt!!!! Äntligen. Det är nu det vänder.



Och herregud så lik han e pappsen sin. Jesus.

2009-04-22 @ 07:51:27
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback