Magsjukan från helvetet kom o tog

MMS

Magsjukan från helvetet kom o tog mig oxå! Jag har ALDRIG varit såhär magsjuk i hela mitt 36 åriga liv. Eftersom detta är en öppen blogg så kan jag meddela att den här magsjukan fick mig att formligen skita på mig...varje kvart på toa sen jag kom hem inatt. Därav den snygga sminkningen....jag kommer fortfarande knappt upp ur sängen. Har feber o har endast druckit lite vatten o avslagen cola. Det värker i hela min kropp.... Pågått i 12 timmar nu. Jag e slut som artist...i alla fall idag. Fy farao...missar påskmaten hos mamma idag,husbandet milo o Elliot åker ut en sväng. O jag....jag får väl ligga här o gråta för mig själv. Inte lite synd om mig...


Kommentarer
Postat av: Åsa Thiger

Åh fy helvete gumman, jag lider verkligen med dig ska du veta! Har tänkt på er och hur ni har det...



Tråkigt att du fick det men jag håller tummarna för att lilla Milo klarar sig!



Puss till dig hjärtat och krya på dig!

2009-04-13 @ 15:28:32
Postat av: Nina

Åh tack... Ja hoppas verkligen inte att Milo får de,lilla hjärtat måste få slippa! Hoppas ni haft en mysig påsk! Kram kram

2009-04-13 @ 15:39:12
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ush för magsjuka... hoppas den ger sig snart så du får må bra vännen!

Kramar

2009-04-13 @ 16:17:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell (Pilkka)

Stackare...magsjuka är fasiken det värsta man kan ha, men tänk så här: du ser iallafall så fräsch ut som du bara kan med smink och allt ;)

2009-04-13 @ 18:01:44
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Pezze

fy fann... så du kom inte undan detta förbenade magsjuke baciller :S



krya på dig!!!

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback