VARNING UTFÄRDAD!!!

VARNING utfärdad för detta tuggummi!

Mitt jobb ligger nära LIDL, så när jag behöver köpa nåt snabbt så glider jag ibland förbi där.... idag var jag väldigt sugen på något fruktigt tuggummi..ungefär som alla andra dagar! Blev totallurad av förpackningen. Det ser ju gott ut....men första raden dära borde ju jag redan ha ryggat för!! JET GUM lixom..... säger inte det rätt mycket??



Det smakar i alla fall inte i närheten av frukt, det smakar nåt hemskt kemiskt framställd "vi lådsas att de e frukt" smak.

FIII FAAAN! O jag som köpte ekonomipack....

Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Folk som vill va balla och det vill ju alla, tugga Nisses tugummi...



...typ!



kram

2008-09-08 @ 18:53:55
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback