Snipan som försvann!

Jag har ju ett litet smärre bekymmer, jag har ju inte sett min snipa på X antal månader mer än i spegeln. Det jag rakat det har jag chansat mig till...klart att husbandet finns till förfogande men eftersom jag duschar på morgnarna så är han inte vaken o jag känner att det vore synd att väcka honom 6 för att han ska hjälpa mig med snipan.....

Frågan är om jag ska ge fan i´t alldeles....bara låta det växa vind för våg. 70 talet here i come.... vi bränner bh:arna o låter sniphåret växa till ett buskage. Vad kommer barnmorskan att tycka.... tycker dom nåt alls vid det här laget. Dom lär ju ha sett ett antal snipor i alla konstiga formationer. Är det rent av bra för bebis o komma ut där det finns hår? Man har ju hört att det finns en liten anledning till varför bebis kommer ut 3 cm från avfallsstationen..... det sägs ju ge bra bakterier som gör att de inte får allergier o skit av allt. Kanske bra med buskar omkring fejjan oxå för dom när de tittar ut?? Vad vet jag...

Ja, världsliga bekymmer man har.....



Benen går fortfarande bra......det är lite värre uppåt.....

Kommentarer
Postat av: Cian

Hahaha förlåt om jag skrattar..men Snipan?? Du har inte sett din Eka/Roddbåt på jättelänge?

fnissar





Pöss



2008-09-24 @ 11:26:26
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: pangis

Om jag ska vara ärlig så tror jag att barnmorskorna rekomenderar hår... av den anledningen att håret skyddar oss mot infektioner.. så bär du din buske med stolthet:-)

2008-09-24 @ 11:56:23
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ju mindre hår min snipa har dessto mera bekymmer jag får ;)

Så jag antar håriga snipor är att föredra :D

2008-09-24 @ 12:05:08
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Christopher

Jag har aldrig förstått det där med rakade snipor. Det mest osexiga som finns är en kvinna som är helt hårlös därnere, eh... vadå ska du se ut som en femåring? Jag tänder inte på det... Sen att man inte vill ha ett fågelbo därnere kan ju vara en annan fråga...



Jag vet inte varför jag lägger mig i egentligen :) Min tillvaro störs ju inte direkt av håriga snipåor för tillfället...

2008-09-24 @ 12:26:57
URL: http://clogg.se
Postat av: Nina

Cia: Hahaha..... ja just ja.... hahahahaa



Pangis: Ja, jag har för mig att de rekommenderas det där.... hmmm... stolthet vette tusan ;)



Garbo: Ja det brukar ju va så.... det där håret fyller ju nån slags funktion i alla fall... annars vore vi väl inte födda med det! :)



Chris: trevligt att du tillför konversationen här nånting när det gäller hår på snipan! :) Jag kan hålla med dig till en viss del... sen kan det ju faktiskt vara så att en snipa har fult hår, då föredrar jag en snipa utan hår alldeles.... Å JA, en snipa KAN ha fult hår....glest o jävligt har jag sett! :)

2008-09-24 @ 15:59:22
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Mattias

Jag har aldrig tänkt att tjejer som är rakade ser ut som femåringar och föredrar hellre det än "tvärtom". Fast lite ansat funkar ju också om det är så :)



Fast nu gällde det förlossningen! Ja de som förlöser har nog sett allt och är det krångligt så skippa rakandet nu för en tid tycker jag.



2008-09-24 @ 23:14:35
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback