FITTGUBBE...fy fan så arg jag är!

Det här var ingen bra dag hörrni... neee..... jag är ASIRRITERAD!!!

Tänk er scenariot:
På mitt jobb så är det bara karlar som jobbar, jag jobbar ju i familjeföretaget där min pappa är ägare..... när det bara är karlar på ett jobb så ser det ju ut därefter. Ingen finess, ingen touch...allt är bara praktiskt utan känsla. Typ sockret ligger i en stor jävla burk med julmotiv som innehållit pepparkakor och som vi fått från en kund. Förlåt om jag råkar dra alla över en kam nu, jag VET att det finns killar som kan sånt oxå..men dom är fanimig få o finns definitvt inte på vårt jobb!

I vårt kök har jag gjort lite av en kraftansträngning med gardiner, blommor, värmeljus, fina dukar och små korgar att ha allt som behövs till fikat i. Då har jag oxå köpt en stor bambuskål som vi har haft sockret i. Eftrer fikat igår så var det nån jävel som ÅTERIGEN hällt över alla sockerbitar till den förbannade julburken!

Jag stövlar in på fikat vid nio o frågar om inte min nya burk till sockret dög?? han som gjort det svarade jävligt otrevligt och menade på att de ju blev dammigt av att ligga där utan lock o att burken är utmärkt....

Jag blev så jävla förbannad så jag skaka...... farsan stackarn började kvickt att prata om nåt annat när han såg att hans dotter höll på att explodera. Hade de inte vart för farsan i det läget hade nog Niinis ställt till med en scen idag! JÄVLA FITTGUBBE.... FUCK OFF!

Bedöm själva.....




Kommentarer
Postat av: Malla

Släng den där äckliga pepparkaksburken åt helvete...



Pok



Mallatyckerdinburkvarbästbralla

2008-09-16 @ 11:05:08
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Garbo

När du nu ändå är så f-bannad så töm tillbaka sockret i din skål och gå ut på parkeringen o ställ ner den jvla plåtburken o kör över!!! Hahaha så kan dom sitta där och käka dammigt socker!



...eller ställ burkf
n bakom! hans bil som envisas med plåtburken så han kör över den ikväll hahaha!

2008-09-16 @ 11:31:44
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Christopher

Det berömda vilken-sockerskål-ska-vi-ha-i-fikarummet-problemet. Lösningen är att förvara det i en plastpåse undangömd i en kökslåda.

2008-09-16 @ 11:36:33
URL: http://clogg.se
Postat av: Husbandet

Härlig morgon du hade hjärtat :) ... !!

2008-09-16 @ 12:06:20
Postat av: Camilla

men jävla gubbfan!

kasta burken åt helvete, o när han ser, lägg en servett över din burk med socker, o säg "slipper du äta dammigt socker, även om lite skit rensar magen" o så ler du med ditt allra största leende o får honom att känna sig underlägsen!



kikar in fr fl förresten

2008-09-16 @ 12:56:22
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Under avdelningen "absolut största överreaktionen någonsin"? Herregud, om man får ett sånt utbrott över att någon byter sockerskål, då kanske två ord passar bra: anger management.



Hjälp, jag förstår att din pappa blev rädd. Det hade jag också blivit.



Försök fokusera på lite viktigare saker i livet istället? Det brukar man bli gladare av. :-)

2008-09-16 @ 12:57:50
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se/
Postat av: Nina

Malla: HAHAHAHA garvar som fan, ja det var så jag kände oxå.... :/



Garbo: asg jaaa... hahaha, det vore fan kul o se!! :) O sen ställa den på bordet här..överkörd o jävlig!



Chris: Jamen serru Chris, det passar sig inte bland gubbarna här vettu, har vill man ha sitt socker på bordet!



Husbandet: Tur jag har dig när resten går åt h-e! PUSS



Camilla: Välkommen!! Ja... nåt sånt kanske vore nåt... eller kanske köpa ett lock till burken! För jag vill verkligen ha min bambuskål!!!



Ellen: Ja, så kan man ju tycka. Nu var det ju så att hela dagen redan var skit från början....o kanske att jag inte skrev hela proceduren med ett flertal försök på många ställen att förändra bara lett till klagan av en o samma gubbe. Skulle kanske ha gjort det så skulle min reaktion itne alls uppfattas som överdriven...



Men du har helt klart rätt i att man kan fokusera på andra viktigare saker i livet... men vissa dagar blir såhär! Helst när man tampas med hormoner i överdrift i slutet av en graviditet! :)

2008-09-16 @ 13:24:46
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag ska nog inte skriva nåt om överreaktion när jag nyss svurit och velat kasta tv-dosan på tv:n pga dåliga sportkommentatorer :) Fast jag tror/hoppas hormonerna var lite skyldiga och den dåliga dagen precis som du skriver!

2008-09-16 @ 23:40:17
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Athena

skålskålskål!

2008-09-16 @ 23:46:07
URL: http://athenaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback