Mammakläder och craving JUST NU!

Morgon CRAVING just nu!

BANAN, KALASPUFFAR O MJÖLK


Hmmm... detta är skumt, jag gillar inte ens kalaspuffar i vanliga fall. Nu när jag vaknar på morgonen kan jag knappt vänta till jag får gå upp o göra i ordning tallrik av det här..... När jag är uppe o kissar vid 4 tiden är det nästan så jag kilar till kylen...men jag hejdar mig o går o lägger mig igen.

Vad har jag hunnit med mer...... gääääääääääääääääääsp, min lediga dag.....

Jo, till frukosten bläddrade jag i höstens katalog från H&M. VAFAN..... allvarligt, har inte kvinnor varit gravida tilräckligt länge för att H&M ska kunna bjuda på fler än 1 sida!!!!! mammakläder????



Det här var allt som fanns.... vet att det finns andra sidor och klädbutiker som har mer men jag tycker nog att H&M ska vara ett företag som har mer. Dom har ju så mycket barnkläder...går inte dessa två saker hand i hand???

Ungarna ska vara fina men den gravida morsan ska nöja sig med ett par braller o 2-3 toppar.... näää...diss på det!

Ska fortsätta kolla på rix morronzoo på TV! nu..... det var en skum upplevelse, jag har sett samtliga på bild men o se dem in real life var strange! :) Titti ser äldre ut än jag trodde, Gert är sig lik och Roger var mer alert än jag trodde..... aja....

Vi hörs under dan...

Kommentarer
Postat av: Ida

Verkar inte som om graviditeter funnits tillräckligt länge suck Ellos tror jag hade hela storslagna 2 sidor! Woaw....

2008-09-18 @ 09:06:36
URL: http://enlitenskrutt.blogspot.com
Postat av: husbandet

Det gör du rätt i... Mera mys. Nu har jag klickat reklam i en kvart :) . Puss

2008-09-18 @ 09:20:25
Postat av: Malla

Men Jocke då?!? Han ska väl fan inte se ut så där?!? Va!??!



Pok



Mallasoftmorgonbralla

2008-09-18 @ 09:33:38
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Ida: Jaaa... ellos toppar nog med det då tror jag! :)



Husbandet: Duktig gubben... snart ska jag börja förbereda lunch åt oss! PUSS



Malla: Hahahaha, ja fy fan, såg han ut sådär???? Jag fattar fan inte... hahahaha

2008-09-18 @ 11:41:52
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Garbo

Hörde oxå att Lindex slutat sälja mammakläder!!

Märkligt och precis som du säger att har man stort barnklädesutbud borde man fan oxå sälja mammaplagg!

2008-09-18 @ 12:03:09
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cinsaga

Håller med om att det finns såååå dåligt med mammakläder. Men som tur väl är så funkar mycket annat just nu - iallafall tunikor.

2008-09-18 @ 20:47:18
URL: http://w
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback