Läääängtar efter så mycket saker....

JAG ÄLSKAR DIG SOFFI som vart in o gissat på när MILO ska komma till världen! Hon tror på 23:e september..... jag får orgasm om det blir så tidigt!! Jihoooooo... nån trooooor på att jag kan föda barn tidigare, mycket tidigare!!!

Jag tänker påbörja en lista på allt jag vill göra, äta, dricka, köpa när jag spräckt underredet....eeh..ursäkta.... fött barn!

Tänkte jag börjar med äta o dricka listan... jag får äta mycket av det på listan men bara fixar det inte!! Det smakar helt enkelt skit just nu.....jag försöker tvinga i mig vissa saker men eftersmaken är inte att leka med.... listan kommer att fyllas på varefter!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback