Idag har nåt stort hänt här hemma!!!

Då är snart en slapparsöndag till ända.... idag har det varit väldigt soft!

Vi tog det lugnt på förmiddan med husbandet på sin dagliga promenad. Jag o Eliiot cyklade bredvid.
Jag är sååå stolt över honom, han kämpar på som tusan nu. Han ska ju gå ner typ 10-20 kilo till jul! Han började i augusti o har vart jätteduktig.... han går på ett "kom igång" träningsprogram som är uppbyggt på raska promenader, styrkepass och konditionspass varvat under veckorna. Jag har vart så ambitiös att jag t.o.m gjort ett papper han fyller i varefter han avklarat sina pass. Sen äter han bra under veckorna o har en ätardag på helgen. HEJJA HUSBANDET!! Du kommer fixa det här så jäkla bra... han har redan tappat massor tycker jag! Sååå bra morot för mig sen som ska vara allmänt jättefet efter jag tryckt ut den här Milo ur magen......

Efter promenad, frukost o dusch blec det kolla på Thedde som lira fotboll..dom vann med 6-3. Alla ungar glada o nöjda thank god.... Theddes humör är ju sådär när det gäller förluster annars. Undra var han ärvt det??? För jag är ju INGEN TÄVLINGSMÄNNISKA ;) eeehhh....

O nu hörri, nu har nåt stort inträffat här i huset! Elliot har haft en tråkig eftermiddag och då föreslog hans mamma att han skulle baka. ALLDELES SJÄLV!!!

O kolla vad han åstadkommit...

Chokladbollar som var gudomligt goda.




Såhär stolt o glad var han efter sockerkakan var klar!! PLUTTEN!!



Ja, här ser man ungefär hur stor röran var efter bak-kalaset...men vafan, jag har
en bakande unge!! :) *stolt morsa*



Kommentarer
Postat av: Fru P

Aaa men!!!!! Vilka grabbar du har hörru...

2008-09-14 @ 21:23:28
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Cian

Men allvarligt??Behöver Tony verkligen gå ner i vikt??



Duktig kille..Vi hade också bakdag igår :) Köket såg ut som FAN!



Pöss på dej

2008-09-15 @ 07:17:55
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Men vilket snyggt kök!

Rart av sonen jag hade/har oxå en bak o mat kille matintresset från mig o bakintresset från sin far L

2008-09-15 @ 08:41:21
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Em.

Ååååh va sugen jag blev på negerbollar!! :D

2008-09-17 @ 13:22:23
URL: http://grytpinne.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback