Hästnäsborrar och lermask!

Igår blev det bara en massa fixa o dona med tvätt o taxiservice..... ja skjutsa ungar o karl över halva byn.

Fotbollsträning
Ridning
Läxläsning
Lovat titta på ridningen

....stod de på schemat....

Här har vi han alldeles lycklig med sin favvohäst Sickla!!



Själv noterade jag att Sickla hade väldigt stora näsborrar när hon precis gäspat.
O hörrni, det sjuka är att när tränset ska på så börjar dom gäspa...betyder typ: "Could´´t care less"



Näst sist där i gröna tröjan....


Själv fick jag ett hysteriskt skrattanfall mitt i ridningen, det var när de skulle galoppera. En utav tjejerna i Elliots grupp såg sjukt rolig ut när hon galoppera. HEMSKT att man skrattar men jag kunde verkligen inte hålla mig.... Hon satt långt bak i sadeln o liksom hoppa o small i sadeln så det nästan dåna i ridhuset. Höjden av asgarv kom när tony tittade lidande på henne o sa "AJ" högt.... då gick det inte längre, tårarna spruta o de tysta ridhuset undrade säkert vad jag skrattade åt. Jag tjööööt.... o gräääät..... o var på väg ut flera gånger då jag inte kunde sluta heller. Tony tycker sånt e kul o garvar lika mycket bredvid....dessutom öser han på lite till för o få mig till just det här...ja ni hajjar, hela situationen blir helt bisarr till slut.

Nåväl....

Hem, ta en dusch..... kleta på masken så jag skrämde slag på halva familjen.
Ni kanske fattar varför.... HILFE!!! Helst med djävulsögonen till det....


Skönt var det i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hihi, man är ju såååå snygg i lermasker=)

Ha en bra dag!

2008-09-12 @ 09:00:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Fru P

Tänk att en höggravid kvinna med lermask kan ändå vara en skönhet :-)



O så din Jotte. Herregud.

2008-09-12 @ 09:05:10
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Cian

Hahahaha vad söt du är :)



Blev så sugen på att åka till stallet och klappa hästar..Så synd att jag typ är superduperallergisk mot just hästar..



Pöss och snart måste vi ses



2008-09-12 @ 09:14:27
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Go green girl! :)

2008-09-12 @ 09:43:30
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Malla

Det är något komiskt med andras ridande ungar.. Jag vet!



Du.. Var å kollade på kompisens unge. Avslutning på lägret.. En av ungarna fick ha den gamlaste, ruttnaste jävla pålle du kan tänka dig.. Där satt ungen på en svankig häst som knappt orkade gå... Men när den gick.. Fes den hela tiden... Svårt att hålla sig för garv..



Pok



Mallanotahästmammabralla

2008-09-12 @ 18:46:56
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback