TACK

Just i detta nu ligger min kompis Åsa o föder barn.... hon hade värkar hela långa dagen igår. Vi smsade hela dan så jag hade koll på hur hon mådde..... inatt kl 2 messa hon att de var på väg in till BB med monstervärkar. Jag som inte klarar såna här grejer har ju då givetvis sovit som en kratta..... tänker på henne så det knakar i huvudet. Lycka till nu Åsa...snart har ni er lilla tjej hos er...




TACK TACK för snälla kommentarer angående mina grejer i förra inlägget....ni som fortfarande inte kommit med feedback får jättegärna göra det även fast det trillar in nya inlägg här på bloggen. Är ni tillräckligt snälla så tänkte jag lotta ut en och annan grej framöver :).... om intresse finns vill säga. Vore ju kul om mina kära bloggisar fick en Niinis grej....

Nu ska jag försöka lägga mig lite igen, om min halsbränna tillåter. När den härjar som mest känns det som en vidrig smärta i hela bröstet, inte kul.... tugga Novalucol ( som jag nästan spyyyr av) är det enda som gör att det till slut hjälper! Men det kan fan ta upp till en timme.....

MIIIIIIIIIIIIIIIIIILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....kom uuuuuuuuuuuuut snaaaaaaaaaaart!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAg vill oxå föda barn nu!!!! Tror jag...:-)

2008-10-10 @ 10:27:13
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback